media/marketing/reklama

Bank Pocztowy uruchamia kampanię reklamującą kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem. Reklama będzie emitowana m.in. w rozgłośniach radiowych oraz w mediach społecznościowych i dotrze do ponad 5 mln Polaków

16.11.2022 | Bank Pocztowy SA

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamującą kredyt ze stałym oprocentowaniem. Od 16 listopada do 13 grudnia br., czyli w okresie wzmożonego zainteresowania kredytami gotówkowymi, reklama dotrze do ponad 5 mln Polaków. Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje, wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia oraz w Internecie m.in. na Facebooku i Instagramie.

Bohaterem kampanii jest kredyt o stałym oprocentowaniu, który może wesprzeć różne potrzeby konsumentów np. zakupy świąteczne, kupno samochodu, remont domu, zakup urządzeń AGD, ale także wykupienie ferii zimowych dla całej rodziny.

- Kampania adresowana jest do osób, które planują jeszcze w tym roku finansowanie większych potrzeb przy pomocy kredytu. Celem działań jest zbudowanie przyjaznego wizerunku Banku Pocztowego oraz zintensyfikowanie ruchu klientów w placówkach Banku i na stronie internetowej, co w efekcie powinno przyczynić się do zwiększenia liczby składanych wniosków kredytowych. Dostrzegamy, że kampanie radiowe komunikujące kredyty przyniosły nam najlepsze wyniki sprzedażowe. Liczymy, że kolejna kampania, prowadzona w największych stacjach radiowych, pozwoli nam dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców zainteresowanych kredytami. Idea kreatywna reklamy jest kontynuacją pomysłu opartego na dialogu kobiet, które rozmawiają o mężczyźnie – „kredycie”. Spot główny, 60-cio sekundowy, jest poświęcony kredytowi ze stałym oprocentowaniem, natomiast krótkie 15-sto sekundowe spoty opowiadają o potrzebach, które można zrealizować z pomocą Banku Pocztowego. Wierzymy, ze krótkie, żartobliwe, wychodzące poza kategorię finansową spoty, będą budowały świadomość,  a także  szeroki zasięg i przekierują  ruch na stronę www Banku - komentuje Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była Agencja GRANDESI Digital Toolkit Agency, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.

Kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem umożliwia pożyczenie nawet do 100 000 zł na dowolny cel. Kredyt przeznaczony jest dla nowych i obecnych Klientów Banku Pocztowego. Wysokość raty kredytu gotówkowego ze stałym oprocentowaniem jest gwarantowana przez cały okres spłaty kredytu.

 

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie