nowe produkty/usługi media/marketing/reklama

Więcej informacji w telewizji PLAY i UPC dzięki kanałowi News24

15.11.2022 | Play

Wysokiej jakości usługi telewizyjne Play i UPC właśnie wzbogaciły się o nowe treści. Tym razem klienci będą mieli okazję oglądać informacyjny kanał News24.

 

News24 to niezależny kanał informacyjny nadający przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Tematyka jego programów oparta jest na czterech filarach: Unii Europejskiej, Prawach Człowieka, Ekologii i Samorządach. Można w nim obejrzeć najważniejsze wiadomości z Polski i ze świata, które uzupełniane są propozycjami publicystycznymi, dyskusjami i komentarzami ekspertów. Flagowymi programami kanału jest „Serwis 24 Minuty” oraz „Wieczór publicystów” prowadzony przez dziennikarzy gazety "Rzeczpospolita". Zespół redakcyjny składa się z doświadczonych i cenionych dziennikarzy oraz prezenterów, którzy w swojej pracy kierują się rzetelnością, odwagą i skrupulatnością budując informacje dzisiejszego świata.

 

W PLAY NOW i PLAY NOW TV News24 jest dostępny w pakiecie News. W telewizji UPC kanał trafił do pakietów Max oraz Max Premium.

 

Co ważne, dodanie nowego kanału do ofert telewizji nie powoduje zmiany ich cen – klienci mogą cieszyć się nowym kanałem bez dodatkowych opłat, w ramach już aktywnych pakietów.

 

To jeszcze nie wszystko! Przez ograniczony czas, do 9 stycznia 2023 roku, News24 jest dostępny w ramach okna otwartego dla wszystkich korzystających z telewizji Play i klientów UPC w pakiecie Select. Dzięki temu będzie można przekonać się o wszystkich zaletach emitowanych materiałów i, w razie chęci, zdecydować się na rozszerzenie swojej oferty telewizyjnej o pakiet zawierający nowy kanał.

 

Dodatkowe informacje na temat ofert telewizji Play i UPC wraz z możliwością zakupu są dostępne w salonach sprzedaży, przez telefon pod numerem 790 500 500 oraz na stronach play.pl oraz upc.pl.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.