nowe produkty/usługi media/marketing/reklama

PB Finance – ruszył serwis Pulsu Biznesu z newsami, raportami i analizami dla sektora finansowego

19.10.2022 | Puls Biznesu

Puls Biznesu znacząco rozszerza ofertę dla czytelników. Posiadacze subskrypcji pb.pl w pakiecie Premium będą mogli korzystać z serwisu >>PB Finance<< adresowanego do profesjonalistów pracujących w szeroko rozumianym sektorze finansowym: od banków przez towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy pożyczkowe, leasingowe, faktoringowe i obrotu wierzytelnościami, TFI, aż po fintechy i insurtechy. Czytelnicy znajdą w nim ekskluzywne newsy branżowe, informacje o zmianach kadrowych, nowych produktach, trendach rynkowych i zmianach regulacyjnych. Istotnym elementem serwisu będą kompleksowe cykliczne raporty opisujące sektor statystycznie - doskonale znane bankowcom publikacje przygotowywane przez zespół PRNews.pl – w rozszerzonej formule, będą od teraz dostępne tylko w serwisie PB Finance. Będzie on dostarczał również zagregowane dane i analizy najważniejszych wskaźników rynku finansowego, przygotowywane przez SpotData – centrum wiedzy i analiz ekonomicznych, które jest częścią Bonnier Business Polska. Dopełnieniem serwisu będzie analiza najciekawszych wydarzeń i projektów ze światowego sektora finansowego.

 - Sektor finansowy od lat jest w centrum zainteresowania mediów Bonnier Business Polska. Bankier.pl jest wiodącym portalem opisującym finanse osobiste, dociera do milionów klientów instytucji finansowych, a Puls Biznesu ma liczne grono czytelników wśród osób związanych z sektorem finansowym. Teraz robimy kolejny krok tworząc serwis skierowany do profesjonalistów pracujących w sektorze finansowym, znacząco pogłębiając i poszerzając nasze zainteresowanie nim. W przyszłości planujemy otwieranie podobnych serwisów dla profesjonalistów z innych branż - mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

- W Pulsie Biznesu od ponad 25 lat opisujemy to, co najważniejsze w polskiej gospodarce i na rynkach finansowych. Słyniemy z ekskluzywnych i wiarygodnych newsów, teraz dokładamy do tego analizy, raporty statystyczne i platformę z danymi oraz monitoring trendów w globalnym sektorze finansowym. Jest to możliwe, bo do tworzenia PB Finance zaangażowaliśmy najlepszych i najbardziej doświadczonych dziennikarzy i ekonomistów, znających od kulis sektor finansowy, wielokrotnie nagradzanych i uznanych w środowisku. Eugeniusz Twaróg, znany z łamów Pulsu Biznesu, to dziennikarz, który wie wszystko o branży bankowej i pożyczkowej. O tym, czym żyje branża ubezpieczeniowa będzie pisała Agnieszka Morawiecka, przyjrzy się także insurtechom, leasingowi i faktoringowi. Wojciech Boczoń dla PB Finance będzie przygotowywał raporty i zestawienia, do tej pory publikowane w PRNews oraz analizował trendy produktowe. Ignacy Morawski, główny ekonomista Pulsu Biznesu i twórca centrum analiz SpotData, będzie odpowiedzialny za analizy oraz prognozy dotyczące najważniejszych wskaźników w sektorze z uwzględnieniem tła makroekonomicznego. Michał Kisiel zajmie się opisywaniem nowości z rynku fintechowego i trendów w światowym sektorze finansowym. Jestem dumny, że udało się w PB Finance zebrać takie grono autorów, dzięki nim stworzymy centrum wiedzy - narzędzie pracy dla każdego profesjonalisty z branży finansowej. Jestem przekonany, że da czytelnikom ogromną wartość umożliwiając kompleksowe spojrzenie na branżę finansową. Puls Biznesu to już znacząco więcej niż tylko medium informacyjne – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny Pulsu Biznesu.

- Sektor finansowy jest jednym z najnowocześniejszych segmentów polskiej gospodarki, zatrudnia wysokiej klasy specjalistów i przez lata wypracował unikatowe kompetencje w skali światowej. Zasługuje na porządny serwis, gdzie znajdą się newsy, analizy i raporty poświęcone tylko ludziom i biznesom z rynku finansowego - mówi Eugeniusz Twaróg, dziennikarz Pulsu Biznesu i jeden z twórców PB Finance.

>>PB Finance<< będzie dostępny wyłącznie w ramach subskrypcji Premium Pulsu Biznesu. Serwis pb.pl jest co miesiąc czytany przez ok. 1 mln internautów (dane Mediapanel), a z dostępu do płatnych treści korzysta już 25,8 tys. subskrybentów. Wydanie drukowane natomiast dociera do ponad 160 tys. osób (Polskie Badania Czytelnictwa)

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

 

 

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie