styl życia sprawy społeczne

Moda odpowiedzialna społecznie, czyli podopieczni Fundacji Happy Kids w pokazie Top Secret podczas finału ”The Look of the Year 2022”

16.09.2022 | Happy Kids

”The Look Of the Year”, czyli najstarszy i najbardziej prestiżowy konkurs modelingowy na świecie. Od ponad trzech dekad poszukuje nowych twarzy, które podbiją świat mody. Organizowany w 50 krajach na całym świece, również w Polsce. W najbliższą niedzielę, 18 września tegoroczny finał polskiej edycji ”The Look of the Year” odbędzie się w łódzkim Monopolis. Dzięki Top Secret impreza, która była początkiem karier takich ikon mody jak Cindy Crawford, Gisele Bundchen czy Kasia Smutniak, będzie mieć w tym roku zupełnie nowy, wyjątkowy wymiar. W pokazie nowej kolekcji marki na wybiegu zobaczymy podopiecznych Fundacji Happy Kids – dzieciaki z Rodzinnych Domów Dziecka prowadzonych przez organizację.

Już w niedzielę 18 września przekonamy się, kto wygra finał ”The Look Of the Year” i przed kim otworzą się drzwi do wielkiej kariery w modelingu. Zwycięzcy polskiej edycji będą reprezentować nasz kraj w światowym finale konkursu. ”The Look Of the Year” to wielkie święto mody. Podczas niedzielnego wydarzenia 16 finalistów zaprezentuje kolekcje najbardziej cenionych projektantów i największych marek odzieżowych. W tym roku swoje premierowe kolekcje pokażą: Mariusz Przybylski, Viola Piekut, Lidia Kalita, Diana Walkiewicz, Paweł Kazmierski, a także PAWO i Male Me oraz Top Secret – marka odpowiedzialna i aktywna społecznie. Na wybiegu modelom i modelkom towarzyszyć będą dzieci z Rodzinnych Domów Dziecka prowadzonych przez łódzką Fundację Happy Kids.

Top Secret, marka, której mottem jest ”Express Yourself”, udowadnia, że można połączyć tworzenie nowoczesnej mody trafiającej do milionów odbiorców, pozwalającej jednocześnie w niebanalny sposób wyrazić sobie, z byciem marką odpowiedzialną społecznie. Od wielu lat jest partnerem Fundacji Happy Kids.

Dla Top Secret bycie firmą społecznie odpowiedzialną oznacza niesienie realnej, „mądrej” pomocy, dokonywanie prawdziwych zmian na lepsze. Dlatego nawiązanie bliskiej współpracy z Fundacją Happy Kids było dla nas naturalnym wyborem. Łączą nas te same wartości. Nie bez znaczenia jest również fakt, że Fundacja, tak samo jak Top Secret, ma łódzkie korzenie. Możemy z bliska przyglądać się i wspierać jej działania. Włączanie się Top Secret w kolejne akcje to oczywiste kroki. Podejmujemy wiele inicjatyw. Ta, na którą wręcz czekają nasi pracownicy, to przygotowanie każdego roku świątecznych paczek dla podopiecznych Fundacji – mówi Łukasz Klemczak, Dyrektor Marketingu marki Top Secret.

Działalność CSR marki podsumowuje Aleksander Kartasiński, Prezes Fundacji Happy Kids: Dla nas niezwykle ważne jest to, że marka Top Secret, z którą współpracujemy od wielu lat, nie pozostała obojętna wobec skali przemocy i tragedii, które dotknęły Ukrainę i jej mieszkańców. Bardzo szybko włączyła się pomoc najbardziej bezbronnym ofiarom wojny, organizowaną przez Fundację Happy Kids – ewakuację do Polski 1,5 tys. dzieci z ukraińskiej pieczy zastępczej (wraz z opiekunami) i zapewnienie im bezpiecznego schronienia w naszym kraju. Dzięki takim partnerom jak Top Secret mogliśmy sprawnie i szybko działać, co było wtedy najważniejsze.

Marka nie poprzestała na tym. We wszystkich sklepach Top Secret przy kasach znalazły się puszki – uruchomiona została zbiórka na rzecz Fundacji Happy Kids. Zebrane środki są przeznaczane na pomoc dzieciom z Ukrainy i w Ukrainie. Firma udostępniła również swoje magazyny, gdzie na bieżąco były dostarczane, pakowane i wydawane do transportu dary z pomocą dla Ukraińców.

Udział podopiecznych Fundacji w pokazie nowej kolekcji Top Secret podczas finałowej gali konkursu ”The Look of the Year” ma wymiar symboliczny. Jak zaznacza Łukasz Klemczak, Dyrektor Marketingu marki Top Secret.Chcemy zwrócić uwagę wszystkich, na to, co robi Fundacja Happy Kids – nie tylko na jej bieżące inicjatywy, ale przede wszystkim na fantastyczną misję organizacji. Jest nią promowanie rodzicielstwa zastępczego jako potrzebnej alternatywy dla „tradycyjnej” formy pieczy zastępczej – instytucjonalnych domów dziecka. Prowadząc rodzinne domy dziecka, Fundacja wypracowała standard pieczy zastępczej, który daje osieroconym dzieciom warunki rozwoju, najbardziej zbliżone do tych, które występują w rodzinach biologicznych.

 

Finałowa gala konkursu ”The Look of the Year 2022” odbędzie się już 18 września w łódzkim Monopolis.

 

Start wydarzenia o godzinie 18.00. Można je śledzić również live: https://www.thelookoftheyear.pl/live. Więcej informacji: https://www.thelookoftheyear.pl/.

 

informacje o firmie

O Fundacji:

Fundacja Happy Kids od czasu wybuchu wojny w Ukrainie pomaga w sprowadzaniu dzieci z domów dziecka i piecz zastępczych do Polski. Po ich przybyciu do Polski zapewnia im miejsce pobytu i niezbędną opiekę.

Organizacja działa na rzecz dzieci od 2001 r. FHK od lat pomaga ogólnopolskiej transformacji systemu opieki nad dziećmi, promując i intensyfikując rozwój placówek typu rodzinnego. Ponadto Fundacja prowadzi 17 własnych Rodzinnych Domów Dziecka, w których wychowuje się obecnie 138 dzieci (w tym 17 niepełnosprawnych). Dodatkowo różnymi formami opieki FHK obejmuje kilkanaście tysięcy dzieci w Polsce rocznie.

informacje o firmie

O Fundacji:

Fundacja Happy Kids od czasu wybuchu wojny w Ukrainie pomaga w sprowadzaniu dzieci z domów dziecka i piecz zastępczych do Polski. Po ich przybyciu do Polski zapewnia im miejsce pobytu i niezbędną opiekę.

Organizacja działa na rzecz dzieci od 2001 r. FHK od lat pomaga ogólnopolskiej transformacji systemu opieki nad dziećmi, promując i intensyfikując rozwój placówek typu rodzinnego. Ponadto Fundacja prowadzi 17 własnych Rodzinnych Domów Dziecka, w których wychowuje się obecnie 138 dzieci (w tym 17 niepełnosprawnych). Dodatkowo różnymi formami opieki FHK obejmuje kilkanaście tysięcy dzieci w Polsce rocznie.