Moda odpowiedzialna społecznie, czyli podopieczni Fundacji Happy Kids w pokazie Top Secret podczas finału ”The Look of the Year 2022”
”The Look Of the Year”, czyli najstarszy i najbardziej prestiżowy konkurs modelingowy na świecie. Od ponad trzech dekad poszukuje nowych twarzy, które podbiją świat mody. Organizowany w 50 krajach na całym świece, również w Polsce. W najbliższą niedzielę, 18 września tegoroczny finał polskiej edycji ”The Look of the Year” odbędzie się w łódzkim Monopolis. Dzięki Top Secret impreza, która była początkiem karier takich ikon mody jak Cindy Crawford, Gisele Bundchen czy Kasia Smutniak, będzie mieć w tym roku zupełnie nowy, wyjątkowy wymiar. W pokazie nowej kolekcji marki na wybiegu zobaczymy podopiecznych Fundacji Happy Kids – dzieciaki z Rodzinnych Domów Dziecka prowadzonych przez organizację.
Już w niedzielę 18 września przekonamy się, kto wygra finał ”The Look Of the Year” i przed kim otworzą się drzwi do wielkiej kariery w modelingu. Zwycięzcy polskiej edycji będą reprezentować nasz kraj w światowym finale konkursu. ”The Look Of the Year” to wielkie święto mody. Podczas niedzielnego wydarzenia 16 finalistów zaprezentuje kolekcje najbardziej cenionych projektantów i największych marek odzieżowych. W tym roku swoje premierowe kolekcje pokażą: Mariusz Przybylski, Viola Piekut, Lidia Kalita, Diana Walkiewicz, Paweł Kazmierski, a także PAWO i Male Me oraz Top Secret – marka odpowiedzialna i aktywna społecznie. Na wybiegu modelom i modelkom towarzyszyć będą dzieci z Rodzinnych Domów Dziecka prowadzonych przez łódzką Fundację Happy Kids.
Top Secret, marka, której mottem jest ”Express Yourself”, udowadnia, że można połączyć tworzenie nowoczesnej mody trafiającej do milionów odbiorców, pozwalającej jednocześnie w niebanalny sposób wyrazić sobie, z byciem marką odpowiedzialną społecznie. Od wielu lat jest partnerem Fundacji Happy Kids.
– Dla Top Secret bycie firmą społecznie odpowiedzialną oznacza niesienie realnej, „mądrej” pomocy, dokonywanie prawdziwych zmian na lepsze. Dlatego nawiązanie bliskiej współpracy z Fundacją Happy Kids było dla nas naturalnym wyborem. Łączą nas te same wartości. Nie bez znaczenia jest również fakt, że Fundacja, tak samo jak Top Secret, ma łódzkie korzenie. Możemy z bliska przyglądać się i wspierać jej działania. Włączanie się Top Secret w kolejne akcje to oczywiste kroki. Podejmujemy wiele inicjatyw. Ta, na którą wręcz czekają nasi pracownicy, to przygotowanie każdego roku świątecznych paczek dla podopiecznych Fundacji – mówi Łukasz Klemczak, Dyrektor Marketingu marki Top Secret.
Działalność CSR marki podsumowuje Aleksander Kartasiński, Prezes Fundacji Happy Kids: – Dla nas niezwykle ważne jest to, że marka Top Secret, z którą współpracujemy od wielu lat, nie pozostała obojętna wobec skali przemocy i tragedii, które dotknęły Ukrainę i jej mieszkańców. Bardzo szybko włączyła się pomoc najbardziej bezbronnym ofiarom wojny, organizowaną przez Fundację Happy Kids – ewakuację do Polski 1,5 tys. dzieci z ukraińskiej pieczy zastępczej (wraz z opiekunami) i zapewnienie im bezpiecznego schronienia w naszym kraju. Dzięki takim partnerom jak Top Secret mogliśmy sprawnie i szybko działać, co było wtedy najważniejsze.
Marka nie poprzestała na tym. We wszystkich sklepach Top Secret przy kasach znalazły się puszki – uruchomiona została zbiórka na rzecz Fundacji Happy Kids. Zebrane środki są przeznaczane na pomoc dzieciom z Ukrainy i w Ukrainie. Firma udostępniła również swoje magazyny, gdzie na bieżąco były dostarczane, pakowane i wydawane do transportu dary z pomocą dla Ukraińców.
Udział podopiecznych Fundacji w pokazie nowej kolekcji Top Secret podczas finałowej gali konkursu ”The Look of the Year” ma wymiar symboliczny. Jak zaznacza Łukasz Klemczak, Dyrektor Marketingu marki Top Secret. – Chcemy zwrócić uwagę wszystkich, na to, co robi Fundacja Happy Kids – nie tylko na jej bieżące inicjatywy, ale przede wszystkim na fantastyczną misję organizacji. Jest nią promowanie rodzicielstwa zastępczego jako potrzebnej alternatywy dla „tradycyjnej” formy pieczy zastępczej – instytucjonalnych domów dziecka. Prowadząc rodzinne domy dziecka, Fundacja wypracowała standard pieczy zastępczej, który daje osieroconym dzieciom warunki rozwoju, najbardziej zbliżone do tych, które występują w rodzinach biologicznych.
Finałowa gala konkursu ”The Look of the Year 2022” odbędzie się już 18 września w łódzkim Monopolis.
Start wydarzenia o godzinie 18.00. Można je śledzić również live: https://www.thelookoftheyear.pl/live. Więcej informacji: https://www.thelookoftheyear.pl/.
informacje o firmie
O Fundacji:
Fundacja Happy Kids od czasu wybuchu wojny w Ukrainie pomaga w sprowadzaniu dzieci z domów dziecka i piecz zastępczych do Polski. Po ich przybyciu do Polski zapewnia im miejsce pobytu i niezbędną opiekę.
Organizacja działa na rzecz dzieci od 2001 r. FHK od lat pomaga ogólnopolskiej transformacji systemu opieki nad dziećmi, promując i intensyfikując rozwój placówek typu rodzinnego. Ponadto Fundacja prowadzi 17 własnych Rodzinnych Domów Dziecka, w których wychowuje się obecnie 138 dzieci (w tym 17 niepełnosprawnych). Dodatkowo różnymi formami opieki FHK obejmuje kilkanaście tysięcy dzieci w Polsce rocznie.
informacje o firmie
O Fundacji:
Fundacja Happy Kids od czasu wybuchu wojny w Ukrainie pomaga w sprowadzaniu dzieci z domów dziecka i piecz zastępczych do Polski. Po ich przybyciu do Polski zapewnia im miejsce pobytu i niezbędną opiekę.
Organizacja działa na rzecz dzieci od 2001 r. FHK od lat pomaga ogólnopolskiej transformacji systemu opieki nad dziećmi, promując i intensyfikując rozwój placówek typu rodzinnego. Ponadto Fundacja prowadzi 17 własnych Rodzinnych Domów Dziecka, w których wychowuje się obecnie 138 dzieci (w tym 17 niepełnosprawnych). Dodatkowo różnymi formami opieki FHK obejmuje kilkanaście tysięcy dzieci w Polsce rocznie.