media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” r 35: Big Pharma na łowach. Kto zarabia na masowych szczepieniach?

– Kto może być zainteresowany trwaniem pandemii? Big Pharma. A kto jest największym klientem reklamowym mediów? Big Pharma. To się niebezpiecznie łączy zauważa Jerzy Karwelis w tekście “Biznesowa  pandemia”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

– Wolność. Jakże często o niej na co dzień słyszymy. Wolność od podatków. Wolność feministek. Wolność na Przystanku Woodstock. Wolność od Kaczyńskiego. Wolność od Tuska. A gdzie podziała się troska o wolność, którą starsze pokolenie pamięta jako marzenie o wyzwoleniu się od komunizmu? O wolność, która jest prawem do samostanowienia o swoim losie?– zastanawia się Piotr Semka w artykule “Czy wolność jest wciąż wartością
w Europie?”. 

– Serial „Ród smoka” to „Gra o tron” w wersji light. Nie brakuje w nim okrucieństwa, intryg i polityki, ale próżno szukać fascynujących bohaterów pisze  Piotr Gociek w tekście “Tylko smoki”.

– Nachalne próby zwalczania samej możliwości debaty o wojnie na Ukrainie, których znakiem rozpoznawczym jest m.in. prymitywne etykietowanie przeciwników mianem „ruskich onuc”, świadczą nie o zagrożeniu dla polskiej racji stanu, a o chorobowym lęku ze strony obozu władzy zauważa Wojciech Golonka w artykule “Debata zakazana”.

– Polska po 1945 r. straciła ponad połowę terytorium na rzecz Związku Sowieckiego (Ukraina, Białoruś, Litwa), Czech i Słowacji (Litwę obdarował Stalin Wileńszczyzną) oraz poniosła największe straty biologiczne w drugiej wojnie światowej. Rachunek krzywd nie został wyrównany do tej pory – pisze Jan Bogatko w Berlina w tekście “Reparacje Jan Bogatko z Berlina powinni zapłacić i Niemcy, i Rosjanie”.

– Kim jest ideolog rosyjskiego imperializmu, którego córka zginęła w zamachu pod Moskwą? – docieka Maciej Pieczyński w artykule “Ile z Dugina jest w Putinie”. 

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Rafał A. Ziemkiewicz o peerelizacji III Rzeczypospolitej.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 29 sierpnia 2022. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie