media/marketing/reklama

Nowa odsłona wyjątkowego bloga www.mitsubishistories.pl

29.08.2022 | Mitsubishi Motors

Polski oddział Mitsubishi Motors we wspólpracy z agencją Oxymoron zaprezentował właśnie najnowszą odsłonę wyjątkowego lifestylowego bloga www.mitsubishistories.pl, który inspiruje odbiorców do poznania ciekawych miejsc i przede wszystkim ludzi, którzy z oddaniem poświęcają się realizacji swoich pasji. Nowy blog wyróżnia się emocjonującą treścią, estetyką zdjęć i filmów najwyższej jakości oraz wysoką funkcjonalnością rozwiązań z zakresu UX i UI a także skuteczną optymalizacją pod kątem SEO.

Mitsubishi Stories - zwykłe historie niezwykłych ludzi
Mitsubishi Stories to blog, który stanowi ważny element w komunikacji marketingowej Mitsubishi Motors Polska. Cyklicznie publikowane artykuły nie tylko idealnie wpisują się w strategię marki Mitsubishi Motors Drive Your Ambition, ale i wcielają w życie hasło Ambition to Explore, inspirując odbiorców do poznania ciekawych zwyczajów, miejsc a nade wszystko ludzi, którzy żyją swoimi pasjami.

Uważamy, że skuteczna komunikacja marketingowa w coraz większym  stopniu musi obracać się wokół ludzi, ich zainteresowań, emocji, być blisko ich prawdziwego życia, tego czym się pasjonują.  Blog www.mitsubishistories.pl jest innowacyjną próbą zdobycia zainteresowania zupełnie nowych klientów – osób spoza branży motoryzacyjnej, niezainteresowanych z pozoru zakupem samochodu. Chcemy trafić do pasjonatów i ludzi, którzy chcą eksplorować świat, mają szerokie zainteresowania a samochód może być ich nieodłącznym towarzyszem życia i przygód. Szerokie spektrum tematów, które od teraz porusza blog zainspiruje wielu podróżników i entuzjastów życia. Zabieramy czytelników w wiele miejsc i poruszamy całe spektrum zagadnień – od ekologii, miejsc i ludzi promujących kulturę Japonii w Polsce w celu podkreślenia japońskich korzeni naszej marki, nowinek i odkryć technologicznych oraz nawiązań do rajdowego DNA Mitsubishi, przez psychologię i metody radzenia sobie ze stresem, do spotkań z pasjonatami w ich miejscu pracy i realizacji pasji. Każda z opisanych historii jest wyjątkowa, intrygująca i przede wszystkim inspirująca – przedstawiamy wyczynowców i wielkie postaci z różnych światów a jednocześnie staramy się zbliżyć do naszych widzów i mówić o tym co każdy z nas może zrobić czerpiąc inspirację z tych opowieści.” - mówi Kinga Ossowska – pomysłodawczyni treści bloga i menadżerka ds. PR i mediów społecznościowych w firmie ASTARA Poland, reprezentującej markę Mitsubishi Motors w Polsce.


Esencją całego projektu są same historie dostępne w pięciu wypełnionych pasją i zaangażowaniem kategoriach - Eko, Japonia, Technologia, Moje Mitsubishi, Pasjonaci. Odbiorcy Mitsubishi Stories mogą podążać eko-tropami wybitnego aktora Bartłomieja Topy, który w swoim cyklu podróżuje do najpiękniejszych zakątków Polski, pokazując ekologiczne sposoby życia, iść śladami kultury japońskiej w Polsce z utalentowaną aktorką Anną Cieślak, czy przenieść się w futurystyczny świat techniki z technologicznym ambasadorem Unii Europejskiej I prezesem Instytutu Stanisława Lema Maciejem Kaweckim. Poza cyklami ambasadorów marki, Mitsubishi Stories otwiera przed czytelnikami świat autentycznych historii ludzi, których życie wypełniają nietuzinkowe pasje, a w codziennym życiu towarzyszą im auta Mitsubishi. Na blogu znajdziemy między innymi historie Jolanty Ogar-Hill - żeglarki i wicemistrzyni olimpijskiej, mistrzyni Europy i świata w klasie 470, Karola Wójcickiego - popularyzatora astronomii i łowcy zórz polarnych, czy Edyty Wyban i Pavla Duris - obserwatorów gwiezdnych galaktyk.

UX/UI design
Strona została przygotowana zgodnie z podejściem mobile first. Wszystkie zdjęcia są w formacie pionowym, który pozwala na optymalne wyświetlanie się na telefonach komórkowych i smartfonach. Projektanci poszli też krok dalej i w wersji mobile umożliwili użytkownikom przeglądanie artykułów w stylu Instagram Stories. Intuicyjny swipe sprawia, że nawigowanie między nimi jest bardzo wygodne. Same artykuły podzielone zostały na kategorie tematyczne, do których dostęp mamy nie tylko z poziomu „stories”, czy floatującego paska menu, ale także wyodrębnionych sekcji z kaflami odpowiadającymi danym kategoriom i poszczególnym artykułom. W każdym z artykułów możemy zapoznać się nie tylko z interesującym wywiadem, ale obejrzeć także galerie zdjęć i filmy. Układ tekstu, wielkość fontów, odległość między liniami i akapitami - zaprojektowane zostały zgodnie z najlepszymi praktykami UX. Dzięki temu nawet długi tekst jest łatwy i przyjemny do czytania nawet na smartfonach.

SEO/kampanie w sieciach reklamowych
Po zrealizowaniu audytu poprzedniej wersji bloga Agencja Oxymoron we współpracy z Bluerank wypracowała pakiet rozwiązań SEO, które optymalizują stronę pod kątem obecności w wynikach wyszukiwania dla wybranych fraz i słów kluczowych. W ramach każdego artykułu znajduje się również sekcja, która przedstawia model Mitsubishi towarzyszący bohaterowi, ułatwiając tym samym zapisanie się na jazdę próbną, poznanie opinii innych użytkowników, czy specyfikacji danego auta.

W tym roku postanowiliśmy stworzyć nową odsłonę bloga, którą wyróżnia także wysoka funkcjonalność rozwiązań z zakresu UX i UI oraz skuteczna optymalizacja pod kątem SEO. Celem było stworzenie nowoczesnego huba, którego interfejs umożliwiałby jak najlepszą eksplorację pasjonujących historii, ale także platformy stanowiącej bazę do realizacji kampanii w sieciach reklamowych. Nie mamy na razie danych dotyczących nowego bloga, bo dopiero startujemy, ale mamy wyniki oglądalności naszych filmowych i zdjęciowych serii w kanałach mediów społecznościowych – w ciągu jednego roku docieramy w nich do około 25 milionów odbiorców. W ten sposób nasze social media a teraz także nowy blog www.mitsubishistories.pl zastępują już niejako telewizję i dają nam dostęp do bardzo dużej grupy polskich odbiorców.“- mówi Łukasz Wójcik, dyrektor działu marketingu i PR w ASTARA Poland.


Blog www.mitsubishistories.pl tworzony jest we współpracy ze znakomitymi twórcami filmowymi i fotograficznymi (m.in. Paweł Poręcki, Maciej Puczyński, Kamil Nowak, Andrzej Ripper) oraz agencją Oxymoron ale pomysły na filmowe i zdjęciowe serie, koncepcja samego bloga, czy dobór bohaterów to w większości autorskie kreacje jedno lub dwuosobowego zespołu pracowników i współpracowników ASTARA Poland – Kingi Ossowskiej i Moniki Kozłowskiej. “ - podkreśla Łukasz Wójcik.


O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia
łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2018 wyniosła 1 244 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,51 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
Menadżer ds. PR i mediów społecznościowych, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
Menadżer ds. PR i mediów społecznościowych, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie