transport turystyka/wypoczynek

Emirates inwestują ponad 2 mld dolarów, by osiągnąć jeszcze wyższy poziom usług pokładowych

11.08.2022 | Emirates

11 sierpnia 2022 r. - Warszawa, Polska – Linie Emirates, szczycące się hasłem "Fly Better", zainwestują ponad 2 mld dolarów, aby poprawić wrażenia klientów podczas lotu. Ponad 120 samolotów przejdzie modernizację i zostanie wyposażonych w najnowocześniejsze wnętrza, we wszystkich kabinach zastosowane zostaną ulepszenia. Program rozpocznie się już w 2022 r.

- Podczas gdy inni odpowiadają na presję w branży cięciami kosztów, Emirates inwestują, aby dostarczać klientom coraz lepsze doświadczenia. Przez całą pandemię kontynuowaliśmy wprowadzanie nowych usług i inicjatyw, aby zapewnić naszym pasażerom niezawodność i wygodę podróżowania, były to także inicjatywy cyfrowe mające na celu poprawę doświadczeń klientów na ziemi. Teraz wprowadzamy serię programów, które przeniosą charakterystyczne dla Emirates doświadczenia podczas lotu na jeszcze wyższy poziom – powiedział Sir Tim Clark, prezes linii Emirates.

Niektóre z najnowszych inicjatyw Emirates obejmują: większy wybór posiłków, nowe menu wegańskie, doświadczenie "kina w przestworzach", modernizację wnętrz kabin, zrównoważone rozwiązania, które sprawiają, że podróż stanie się niezapomniana.

Od sierpnia na pasażerów Emirates czekają:

Nowe inspiracje i nowe menu:  najlepsze doświadczenia wykwintnej kuchni w przestworzach zostały przygotowane przez wielokrotnie nagradzany zespół szefów kuchni, światowej klasy personel gastronomiczny oraz szeroką gamę dostawców. Nowe menu będzie serwowane na wybranych trasach Emirates w klasie pierwszej i będzie zawierać takie dania jak smażony pstrąg łososiowy z sosem moqueca i ryżem po kreolsku, pieczona pierś kaczki z sosem pomarańczowo-tymiankowym, brokułami na parze i ziemniakami fondant. Nowe menu zostanie również wprowadzone do oferty w klasie biznes i ekonomicznej od 1 września.

Wegańskie menu: nowe wegańskie menu Emirates zostało starannie dobrane dla zaspokojenia potrzeb rosnącej liczby klientów stawiających na menu roślinne. Weganie, jak i wszyscy zainteresowani nowym menu, będą mogli skosztować ręcznie przygotowanych dań dla smakoszy, takich jak pieczone na patelni ostrygi królewskie, aromatyczne biryani z jackfruita i plasterki kalarepy przyozdobione spaloną pomarańczą. Wśród deserów znajdzie się dekadencki romans czekoladowego tortu truflowego z orzechami laskowymi, pistacjami i płatkami złota lub tarta z zielonych winogron ozdobiona kandyzowanymi płatkami róż, kremem waniliowym i kompotem jagodowym z lśniącym perłami yuzu. Dania wegańskie są dostępne na zamówienie we wszystkich klasach.

Szampan i kawior: doświadczenie klasy pierwszej Emirates zawsze było wyznacznikiem doskonałości obsługi. W 2022 zostało podniesione jeszcze wyżej. Obecnie klienci mogą delektować się nielimitowanymi porcjami perskiego kawioru w ramach usługi "dine on demand",  w połączeniu z wykwintnym, znanym na całym świecie szampanem Dom Perignon Vintage. Emirates to linie lotnicze, które mają wyłączną umowę na serwowanie tej luksusowej marki na pokładzie.

Kino w przestworzach: klienci klasy pierwszej podczas oglądania dowolnego z 5 000 kanałów w systemie rozrywki pokładowej ice mogą zamówić kinowe przekąski. Menu przekąsek kinowych obejmuje smakowite klasyki, takie jak rolki homara, soczyste mini-burgery, fasolę edamame i solony popcorn. Można zamówić je na żądanie. Wszyscy pasażerowie mogą przed lotem zaplanować swoją własną rozrywkę, przeglądając i wybierając filmy lub programy telewizyjne w aplikacji Emirates, które następnie można zsynchronizować z systemem ice w momencie wejścia na pokład.

Z farmy na talerz - zrównoważony łańcuch dostaw: klienci Emirates odlatujący z Dubaju mogą spróbować świeżej zieleniny zebranej w Bustanicy, największej na świecie farmie wertykalnej. To  nowo rozpoczęta inwestycja o wartości 40 mln USD realizowana przez Emirates Flight Catering we współpracy z amerykańską spółką Crop One Holdings Inc. Aby na pokładzie serwować najświeższe produkty, Emirates kontynuują inwestycje w zrównoważone operacje i łańcuchy dostaw, poszukując lokalnych dostawców żywności i gospodarstw rolnych wszędzie tam, gdzie to możliwe.

Specjalistyczne szkolenia z gościnności dla załogi kabinowej: linie Emirates nawiązały współpracę z Ecole hôtelière de Lausanne, jedną z najlepszych na świecie szkół zarządzania hotelarstwem, aby opracować strategię Emirates Hospitality i zapewniać klientom inspirujące doświadczenia. Personel pokładowy Emirates już zaczął angażować się w intensywne programy szkoleniowe skoncentrowane na realizacji czterech filarów obsługi: Doskonałości, Uwadze, Innowacyjności i Pasji.

Unowocześnione wnętrza kabin we wszystkich klasach: najbardziej znaczącą inwestycją jest szeroko zakrojona i rekordowej skali renowacja wnętrz floty samolotów, w ramach której kabiny zostaną wyposażone w nowe lub ponownie tapicerowane fotele, nową obudowę, podłogę i inne elementy wyposażenia. Z korzyścią dla wszystkich pasażerów Emirates, każda klasa kabiny zostanie odświeżona oraz zainstalowane zostaną nowe kabiny w klasie ekonomicznej premium. Po modernizacji Emirates będą dysponować łącznie 120 samolotami oferującymi fotele klasy ekonomicznej premium –  to jedyne linie lotnicze w regionie oferujące taką klasę kabiny. Pierwszy samolot zostanie dostarczony do Centrum Inżynieryjnego Emirates w celu modernizacji w listopadzie, jednak prace planistyczne i testy już się rozpoczęły.

Ponadto Emirates zapowiadają kolejne nowe produkty i usługi w niedalekiej przyszłości.

Więcej szczegółów na temat odświeżonej oferty gastronomicznej znajduje się na stronie emirates.com/pl/polish/experience/dining/first-class/.

 

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

tel: +48 511 593 733

Zuzanna Cholewa
Account Director, MSL
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

tel: +48 668 698 890

informacje o firmie

O Emirates

Linie Emirates, największe linie lotnicze obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały setki międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera. Flota linii składa się z 265 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Linie Emirates obsługują loty w ponad 129 kierunkach w ponad 80 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com

załączniki

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

tel: +48 511 593 733

Zuzanna Cholewa
Account Director, MSL
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

tel: +48 668 698 890

informacje o firmie

O Emirates

Linie Emirates, największe linie lotnicze obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały setki międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera. Flota linii składa się z 265 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Linie Emirates obsługują loty w ponad 129 kierunkach w ponad 80 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com