wydarzenia kultura/sztuka/rozrywka

Baw się nocą i dniem z Play na Pol’and’Rock Festival

02.08.2022 | Play

To już 11 raz, kiedy Play dołącza do Najpiękniejszego Festiwalu Świata! Dzięki zapewnionym przez fioletowego operatora atrakcjom wszyscy uczestnicy będą mogli cieszyć się pozytywną atmosferą festiwalu i bawić się zgodnie z hasłem „Play night & day”!

Play zaprasza do swojej fioletowej strefy, gdzie w ciągu dnia na wszystkich odwiedzających czeka „odwrotna” zjeżdżalnia, czyli tor przeszkód, a także gadżety i strefa chill. Wieczorem natomiast operator zaprasza na spektakularne malowanie światłem zarówno indywidualnie, jak i w gronie przyjaciół. Nocą strefa Play będzie tętnić życiem za sprawą sceny Red Bull, gdzie DJe zadbają o imprezowy nastrój i rozkręcą prawdziwą imprezę.

Dzięki specjalnie przygotowanej zadaszonej strefie do ładowania festiwalowicze będą mogli uzupełnić energię zarówno swoją, jak i swoich smartfonów. Prąd do zasilania urządzeń zostanie dostarczony dzięki panelom słonecznym, ale na pochmurne dni operator ma także przygotowane rozwiązanie zapasowe, dzięki któremu popularna „ładowarnia” będzie działać niezależnie od pogody. Z kolei najbardziej zagorzali fani czystej energii będą mogli podpiąć swoje telefony do stanowisk EKO w całości zasilanych przez energię wytwarzaną ze Słońca i wiatru.

Dodatkowo na terenie całego festiwalu rozmieszczone zostanie aż 6 dodatkowych anten, które zapewnią tysiącom uczestników zasięg niezbędny do komfortowego dzielenia się relacjami i do kontaktu z bliskimi. Jedna z nich zostanie umieszczona w strefie operatora na specjalnym totemie, który będzie stanowił łatwy punkt orientacyjny i miejsce spotkań ze znajomymi przed wyruszeniem na koncerty. Co więcej, w fioletowej strefie obecne będzie także UPC i wszystkim odwiedzającym zapewni dostęp do szybkiego Wi-Fi.

Operator oferuje też klientom Play na Kartę liczne promocje, dzięki którym mogą zyskać paczki 100 GB na start czy na social media na wakacje, a także aż 1200 GB przez cały rok. Dzięki takim pakietom użytkownicy mogą korzystać z telefonu tak, jak chcą bez obaw o pakiet danych.

Swoją obecność na Pol’and’Rocku potwierdziło już 50 pracowników Play oraz UPC, którzy wspólnie dotrą na teren lotniska w Czaplinku i będą pomagać w rozdawaniu gadżetów przybywającym na festiwal uczestnikom oraz pokażą jak bawi się łącząca swoje siły ekipa Play i UPC.

Wszyscy, którzy już nie mogą doczekać się wyjazdu mają możliwość wzięcia udziału w konkursie Play na Instagramie, w którym zadaniem jest pokazanie swojego dziennego i nocnego stylu zabawy. Do relacji warto dodać specjalnie przygotowane przez operatora GIFy, a najbardziej kreatywne zgłoszenie zostanie nagrodzone nowym smartfonem 5G.

Szczegółowe informacje na temat obecności Play na Pol’and’Rock Festival można znaleźć na specjalnie przygotowanej stronie playdlawosp.pl.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

więcej z kategorii wydarzenia

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.