wydarzenia kultura/sztuka/rozrywka
Baw się nocą i dniem z Play na Pol’and’Rock Festival
To już 11 raz, kiedy Play dołącza do Najpiękniejszego Festiwalu Świata! Dzięki zapewnionym przez fioletowego operatora atrakcjom wszyscy uczestnicy będą mogli cieszyć się pozytywną atmosferą festiwalu i bawić się zgodnie z hasłem „Play night & day”!
Play zaprasza do swojej fioletowej strefy, gdzie w ciągu dnia na wszystkich odwiedzających czeka „odwrotna” zjeżdżalnia, czyli tor przeszkód, a także gadżety i strefa chill. Wieczorem natomiast operator zaprasza na spektakularne malowanie światłem zarówno indywidualnie, jak i w gronie przyjaciół. Nocą strefa Play będzie tętnić życiem za sprawą sceny Red Bull, gdzie DJe zadbają o imprezowy nastrój i rozkręcą prawdziwą imprezę.
Dzięki specjalnie przygotowanej zadaszonej strefie do ładowania festiwalowicze będą mogli uzupełnić energię zarówno swoją, jak i swoich smartfonów. Prąd do zasilania urządzeń zostanie dostarczony dzięki panelom słonecznym, ale na pochmurne dni operator ma także przygotowane rozwiązanie zapasowe, dzięki któremu popularna „ładowarnia” będzie działać niezależnie od pogody. Z kolei najbardziej zagorzali fani czystej energii będą mogli podpiąć swoje telefony do stanowisk EKO w całości zasilanych przez energię wytwarzaną ze Słońca i wiatru.
Dodatkowo na terenie całego festiwalu rozmieszczone zostanie aż 6 dodatkowych anten, które zapewnią tysiącom uczestników zasięg niezbędny do komfortowego dzielenia się relacjami i do kontaktu z bliskimi. Jedna z nich zostanie umieszczona w strefie operatora na specjalnym totemie, który będzie stanowił łatwy punkt orientacyjny i miejsce spotkań ze znajomymi przed wyruszeniem na koncerty. Co więcej, w fioletowej strefie obecne będzie także UPC i wszystkim odwiedzającym zapewni dostęp do szybkiego Wi-Fi.
Operator oferuje też klientom Play na Kartę liczne promocje, dzięki którym mogą zyskać paczki 100 GB na start czy na social media na wakacje, a także aż 1200 GB przez cały rok. Dzięki takim pakietom użytkownicy mogą korzystać z telefonu tak, jak chcą bez obaw o pakiet danych.
Swoją obecność na Pol’and’Rocku potwierdziło już 50 pracowników Play oraz UPC, którzy wspólnie dotrą na teren lotniska w Czaplinku i będą pomagać w rozdawaniu gadżetów przybywającym na festiwal uczestnikom oraz pokażą jak bawi się łącząca swoje siły ekipa Play i UPC.
Wszyscy, którzy już nie mogą doczekać się wyjazdu mają możliwość wzięcia udziału w konkursie Play na Instagramie, w którym zadaniem jest pokazanie swojego dziennego i nocnego stylu zabawy. Do relacji warto dodać specjalnie przygotowane przez operatora GIFy, a najbardziej kreatywne zgłoszenie zostanie nagrodzone nowym smartfonem 5G.
Szczegółowe informacje na temat obecności Play na Pol’and’Rock Festival można znaleźć na specjalnie przygotowanej stronie playdlawosp.pl.
kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
krzysztof.olszewski@play.pl
informacje o firmie
O firmie Play
Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.
Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.
kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
krzysztof.olszewski@play.pl
informacje o firmie
O firmie Play
Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.
Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.