nowe produkty/usługi transport

Przesyłki z Vinted teraz także w sieci punktów odbioru Poczty Polskiej

20.07.2022 | Poczta Polska

Od lipca br. Poczta Polska umożliwia klientom Vinted możliwość odbioru przesyłek kurierskich Pocztex także za pośrednictwem kanału Pocztex PUNKT (ponad 17 tys. punktów odbioru).

Udogodnienia dla klientów Vinted, które wprowadza Poczta Polska, to odpowiedź na oczekiwania i wymagania osób korzystających z zakupów on-line. Teraz, w wybranym przez siebie miejscu i czasie, mogą odebrać zamówione przesyłki kurierskie nie tylko w domu, ale także w szerokiej sieci punktów odbioru: placówkach pocztowych, sklepach sieci Żabka, Biedronka, Lewiatan, ABC i Delikatesy Centrum. Szybko i wygodnie – po drodze do pracy, wracając od znajomych czy przy okazji załatwiania codziennych spraw.

– Vinted to ważny partner biznesowy Poczty Polskiej. Zależy nam na tym, aby jego Klienci mogli mieć dostęp do pełnego pakietu możliwości, jakie daje korzystanie z naszych usług. Punkty odbioru to wygoda, oszczędność czasu i komfort. Przesyłkę odbieramy tam, gdzie jest nam po drodze, w dogodnym dla siebie czasie. Mam nadzieję, że mając dostęp do nowych funkcjonalności, sprzedający i kupujący przez  Vinted jeszcze częściej będą wybierać Pocztę Polską – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Od kwietnia br. Poczta Polska umożliwia przekazanie przesyłek do nadania nie tylko w placówkach pocztowych, ale także w sieci Żabka. To partner Spółki, który liczy łącznie około 13 tys. punktów. Paczki można nadawać w Żabkach od poniedziałku do soboty, od godzin porannych aż do późnego wieczora, a w niektórych sklepach także w niedzielę. Każda z tych opcji zwiększa wygodę użytkowników Vinted, korzystających z usług Poczty Polskiej.

W ramach kampanii marketingowych promujących usługi kurierskie, prowadzonych m.in. z Vinted, Poczta Polska umożliwia korzystanie z usług Pocztex w promocyjnych cenach. Klienci Vinted mogli nadawać przesyłki w preferencyjnych cenach od kwietnia br.

Poczta Polska stale rozwija swoje usługi dla rynku eCommerce. Jej flagowa usługa dla klientów korzystających z zakupów drogą on-line to Pocztex, w ramach którego Spółka oferuje multikanałowość dostaw: Pocztex PUNKT, AUTOMAT i KURIER. Nadawane za pośrednictwem Pocztex przesyłki szybko i wygodnie można odebrać w sieci ponad 17 000 punktów odbioru: w placówkach pocztowych, sklepach - Żabka, Biedronka, Lewiatan, ABC, Delikatesy Centrum, kioskach i salonikach prasowych RUCH, na stacjach paliw ORLEN oraz w automatach paczkowych. 

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie