nowe produkty/usługi transport

Nowoczesna aranżacja i dogodna lokalizacja. Urząd Pocztowy w Pleszewie przeszedł modernizację.

11.07.2022 | Poczta Polska

Urząd Pocztowy Pleszew 1, dotychczas funkcjonujący przy ul. Poznańskiej 28, został przeniesiony do nowej lokalizacji przy Al. Wojska Polskiego 35c. Dla Klientów oznacza to nowy, wyższy standard obsługi.

Dotychczasowa siedziba UP Pleszew 1 nie była przystosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami oraz efektywnej realizacji procesów operacyjno-logistycznych.

Z uwagi na pełnioną funkcję punktu rozdzielczo-przeładunkowego oraz miejsce wydawania przesyłek, które następnie trafiać będą do pleszewskich Klientów, nową placówkę usytuowano na obrzeżach miasta. Dzięki lokalizacji tuż przy szlaku komunikacyjnym, dotarcie do urzędu pocztowego jest proste i wygodne. Co więcej, takie umiejscowienie odciąża komunikacyjnie centrum miasta i zmniejsza możliwy dyskomfort mieszkańców zamieszkujących śródmieście Pleszewa. Nowa siedziba placówki umożliwi efektywniejszy proces rozładunku i przeładunku przesyłek pocztowych, co jest zasługą dużego placu manewrowego i braku ograniczeń architektonicznych dla obsługi przesyłek gabarytowych.

– Stale obserwujemy i analizujemy trendy rynkowe, żeby maksymalizować rentowność świadczonych usług. Wygoda klientów oraz pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży, to priorytety i kierunki zmian w sieci pocztowej. Przyjazne i nowoczesne aranżacje wnętrz uzupełniamy o cieszący się zainteresowaniem konsumentów asortyment produktów, dzięki czemu łatwiej jest o pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży. Ponadto stale podnosimy komfort obsługi klientów, jak również warunki pracy naszych pracowników –  podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Placówka w Pleszewie została zaprojektowana w nowej wizualizacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób, korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji dwa okienka, w których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz strefę handlową. Mają również do dyspozycji bezpłatne miejsca parkingowe. Placówka jest dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami – posiada wejście równe z poziomem chodnika. 

– Oddajemy klientom do dyspozycji nowoczesną placówkę w Pleszewie. Decyzja o relokacji placówki miała na celu nie tylko poprawę standardów obsługi klientów indywidulanych oraz umownych ale również jakości pracy naszych pracowników. Cieszę się, że nasi klienci będą mogli korzystać z komfortowej sali obsługi zaprojektowanej w nowej i przyjaznej aranżacji oraz z udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Tylko czasowo opuściliśmy centrum miasta, ponieważ przygotowujemy się do uruchomienia filii urzędu pocztowego w pobliżu Rynku w Pleszewie – podkreśla Dominika Czub, dyrektor Regionu Sieci w Poznaniu. 

Obsługa klientów będzie odbywała się  w dni robocze w godz. 8:00-18:00, a w soboty 08:00-13:00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.  

Obecnie na terenie gminy Pleszew funkcjonuje 6 placówek pocztowych, zaś w całym Regionie Sieci klienci mają do dyspozycji ponad 620 placówek pocztowych.

 

 

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie