internet

Bezpieczeństwo usług NetiaNext potwierdzone certyfikatem ISO/IEC 27001:2017

05.07.2022 | Netia

Zaawansowane, chmurowe usługi ICT, usługi kolokacji we wszystkich obiektach Data Center, a także rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa, które oferuje Netia w ramach linii NetiaNext, utrzymały certyfikat ISO/IEC 27001:2017-06.

Funkcjonujący z Netii System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w zakresie usług chmurowych, kolokacyjnych oraz rozwiązań cyberbezpieczeństwa (12 zróżnicowanych produktów i usług, włącznie z Security Operations Center), które Grupa Netia oferuje klientom biznesowym, przeszedł pomyślnie kompleksowy audyt i uzyskał przedłużenie ważności certyfikatu PN-EN ISO IEC 27001:2017 aż do 2025 roku. Certyfikat ISO/IEC 27001:2017 informuje, że w danej organizacji są stosowane najlepsze praktyki, gwarantujące bezpieczeństwo przetwarzania danych na wszystkich poziomach, co minimalizuje ryzyka utraty lub przejęcia danych, a także daje możliwość szybkiej identyfikacji ewentualnych błędów.

- Pomyślnie zaliczony audyt oraz podtrzymany certyfikat jest potwierdzeniem, że skutecznie realizujemy wdrożony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Funkcjonujący SZBI to lepsza ochrona informacji powierzanych nam przez klientów i większe bezpieczeństwo oraz jakość świadczonych usług. Najlepszym dowodem na zaufanie, jakim się cieszymy, jest dynamicznie rosnąca liczba klientów naszych usług cyberbezpieczeństwa, a zwłaszcza najbardziej kompleksowej usługi Security Operations Center – powiedział Piotr Moroz, Dyrektor ds. Usług Bezpieczeństwa w Netia S.A.

Instytucją nadzoru, która dokonała audytu jest DEKRA Certification Sp. z o.o.

Reportaż na temat Netia Security Operations Center:

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

O Netii:

Netia jest jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, częścią Grupy Polsat Plus. Na bazie nowoczesnej, wydajnej infrastruktury i dzięki wysokim kompetencjom zespołu pracowników, dostarcza klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom i instytucjom kompleksowe usługi komunikacyjne oraz multimedialne on-line.

Klienci biznesowi znajdą w ofercie Grupy Netia m.in. najwyższej jakości usługi dostępu do internetu, transmisji danych, komunikacji głosowej, komunikacji zintegrowanej oraz szereg zaawansowanych rozwiązań ICT (NetiaNext), opracowanych z myślą o usprawnieniu procesów i zwiększeniu efektywności.

Netia jest też jednym z czołowych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce oraz właścicielem 5 Data Center zlokalizowanych w Krakowie, Warszawie i okolicach. Zapewnia też pełną gamę rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, z Security Operation Center (SOC) włącznie.

załączniki

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

O Netii:

Netia jest jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, częścią Grupy Polsat Plus. Na bazie nowoczesnej, wydajnej infrastruktury i dzięki wysokim kompetencjom zespołu pracowników, dostarcza klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom i instytucjom kompleksowe usługi komunikacyjne oraz multimedialne on-line.

Klienci biznesowi znajdą w ofercie Grupy Netia m.in. najwyższej jakości usługi dostępu do internetu, transmisji danych, komunikacji głosowej, komunikacji zintegrowanej oraz szereg zaawansowanych rozwiązań ICT (NetiaNext), opracowanych z myślą o usprawnieniu procesów i zwiększeniu efektywności.

Netia jest też jednym z czołowych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce oraz właścicielem 5 Data Center zlokalizowanych w Krakowie, Warszawie i okolicach. Zapewnia też pełną gamę rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, z Security Operation Center (SOC) włącznie.