praca turystyka/wypoczynek

Zatrzymaj się w hotelu na całe życie. Interaktywna kampania HR Louvre Hotels Group

05.07.2022 | Louvre Hotels

Od lipca do września, kolejno we Wrocławiu, Łodzi i Warszawie Louvre Hotels Group pokazuje przechodniom, że praca w hospitality może być przygodą życia. Zobacz, jak za pomocą interaktywnego totemu jedna z największych grup hotelowych w Polsce w pomysłowy sposób informuje o dostępnych ścieżkach kariery i zachęca do aplikowania na wybrane stanowiska.

Hotelarstwo jest bez wątpienia jedną z tych branż, które najsilniej odczuły wstrząs wywołany pandemią COVID-19. Ograniczenia w działalności obiektów na chwilę zastopowały jej dynamiczny wzrost, ale zarazem te przejściowe trudności dały największym graczom ważny impuls do ewolucji w myśleniu o tym, co stanowi fundament ich stabilnego rozwoju w dłuższej perspektywie czasowej. Na pierwszy plan wysuwa się tu kwestia zatrudnienia. Zdolni pracownicy to najcenniejszy kapitał, zwłaszcza dla hoteli, które budują swój sukces na silnej identyfikacji z brandem.

– Nawet najpiękniejszy i najnowocześniejszy budynek nie tworzy hotelu, w którym chce się być i do którego chce się wracać. Hotel to także coś niematerialnego. To relacje między zespołem a gośćmi. Interakcje z naszymi pracownikami są kluczowym elementem doświadczenia dobrego pobytu, z którym chcemy pozostawić naszych klientów. Każda z naszych marek posiada własną filozofię i wartości, a za ich kreowanie w naszych hotelach odpowiadają osobowości naszych pracowników. Dlatego stawiamy na model, w którym każdy z nich staje się ambasadorem kultury jednej z naszych marek i odpowiada za kreowanie jej wizerunku w oczach gościa. Pracownicy są sercem całego przedsięwzięcia, bo hotelarstwo to branża tworzona przez ludzi dla ludzi – mówi Grzegorz Uszycki, Director of Operations – Poland w Louvre Hotels Group.

Aby zachęcić nowe talenty do rozpoczęcia kariery w obiektach Golden Tulip, Campanile i Première Classe, Louvre Hotels Group zainicjowała kampanię HR-ową pod hasłem „Zatrzymaj się w hotelu na całe życie”. Jej część outdorowa obejmuje ekspozycję interaktywnego totemu, którego zadaniem jest przyciągnąć uwagę przechodniów i zachęcić ich do przejścia za pomocą kodu QR na strony z ofertami pracy w obiektach sieci. Totem wykorzystuje obrotowe bloki z fotografiami pracowników LHG, by ukazać cztery obszary, w których grupa poszukuje pracowników, symbolicznie reprezentowane przez sylwetki pracowników recepcji, obsługi restauracji, kuchni hotelowej oraz szczebla menadżerskiego.

Interaktywny totem Louvre Hotels Group w okresie od lipca do września objedzie trzy miasta, zachęcając przechodniów, by „zakręcili się” wokół swojej kariery przy hotelu Campanile Wrocław Centrum (Wrocław, ul. Ślężna 26), na OFF Piotrkowskiej (Łódź, ul. Piotrkowska 138/140) oraz przy stołecznym multibrandowym obiekcie LHG obejmującym hotele Golden Tulip, CampanilePremière Classe wraz z przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex (Warszawa, ul. Towarowa 2).

Strona rekrutacji ➜ https://louvrehotelsgroup.olx.pl/

kontakt dla mediów
Kamil Wasiak
PR & Marketing Manager, Agencja Softbox Group
Kamil Wasiak

kamil.wasiak@softboxgroup.pl

tel: 605 563 770

informacje o firmie

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1600 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144

załączniki

kontakt dla mediów
Kamil Wasiak
PR & Marketing Manager, Agencja Softbox Group
Kamil Wasiak

kamil.wasiak@softboxgroup.pl

tel: 605 563 770

informacje o firmie

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1600 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144