„Do Rzeczy” nr 26: Inwazja ideologii LGBT na Polskę.
– Nie jesteśmy już w sporach z Izraelem i diasporą żydowską na tak przegranej pozycji jak do niedawna. Czy jednak jesteśmy przygotowani, żeby tym razem, gdy Polska znowu zostanie opluta albo obrzucona rasistowskimi obelgami, zamiast tradycyjnie kłaść uszy po sobie i prosić nieśmiało o sprostowania, zachować się tak, jak zwykle robili to Żydzi – kontratakować mocno i z całą stanowczością? – rozważa Rafał A. Ziemkiewicz w tekście “Polska kontratakuje?”.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
– Serial „Lekomania” – kulisy największej tragedii w dziejach Ameryki po 1945 r. i życiowa rola Michaela Keatona– stwierdza Piotr Gociek w artykule “Śmierć na receptę”.
– Niewykluczone, że wkrótce Ojciec Święty – tak jak Benedykt XVI – ogłosi zamiar abdykacji. To każe nam się poważnie zastanowić nie tylko nad tym, kim będzie jego następca ,lecz także czym przyjdzie mu się zają – pisze Paweł Chmielewski w tekście “Co po Franciszku?”.
– Po raz pierwszy w historii V Republiki Francuskiej prezydent wygrywa wybory i nie ma większości potrzebnej do rządzenia– zauważa Olivier Bault w artykule “Klęska Macrona”.
– Chociaż konflikt Chiny – USA sprawił, że sprzedaż smartfonów chińskiego koncernu w Europie spadła o 90 proc., to Huawei nie zamierza dzielić losu Nokii czy Ericssona. Wydaje krocie na rozwój nowych produktów. Dzięki temu jest już w czołówce w kategorii urządzeń ubieralnych, takich jak smartwatche czy opaski, i chce szturmem wejść w kolejne segmenty rynku – pisze Jacek Przybylski w tekście. “Kontrofensywa Huawei”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Polemika Piotra Semki w sprawie federacyjnego państwa polsko-ukraińskiego.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 27 czerwca 2022. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.