wydarzenia budownictwo/nieruchomości
Marka Dekoral nagrodzona tytułem Budowlanej Marki Roku 2022
Marka Dekoral (PPG Deco Polska) została doceniona w tegorocznym rankingu Budowlana Marka Roku. Tytuł Brązowej Budowlanej Marki Roku 2022 przyznany został w kategorii „Farby dekoracyjne wewnętrzne". Plebiscyt nagradza cenione marki, obdarzone największym zaufaniem wykonawców.
To już kolejny tytuł dla marki Dekoral w Rankingu Budowlana Marka Roku. Wyróżnienia i nagrody przyznawane są w kilkudziesięciu kategoriach, między innymi „Farby Dekoracyjne Wewnętrzne”. Wyniki XVIII edycji rankingu zostały ogłoszone 7 czerwca 2021 roku, a uroczysta Gala 18. edycji odbyła się w hotelu Windsor w Jachrance.
Organizatorem plebiscytu jest ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku, polska firma działająca od 1996 roku, posiadająca status centrum badawczo-rozwojowego. ASM przeprowadza ogólnopolskie badania wśród kilku tysięcy firm wykonawczych, na podstawie których formułuje ranking dla kilkudziesięciu kategorii. Ranking tworzony jest od 2005 roku, a uroczystość wręczenia nagród Budowlana Marka Roku to jedno z głównych wydarzeń polskiego sektora budowlanego.
Projekt badawczy stojący za plebiscytem Budowlana Marka Roku typuje producentów materiałów budowlanych, bazując na opiniach ponad 2500 niezależnych firm wykonawczych z całej Polski. W badaniu biorą więc udział osoby pracujące na co dzień w branży remontowo-budowlanej i korzystające z oferowanych przez marki produktów. Plebiscyt Budowlana Marka Roku jest rzetelnym źródłem informacji dla osób, które szukają wysokiej jakości, sprawdzonych materiałów budowlanych oraz najwyższego poziomu obsługi.
„Znalezienie się w czołówce rankingu Budowlana Marka Roku jest ogromnym wyróżnieniem dla marki Dekoral. Jesteśmy z niego dumni, ponieważ jest to wyraz uznania przez profesjonalistów, który świadczy nie tylko o zaufaniu do marki, ale także o zadowoleniu z jakości naszych produktów. Marka Dekoral od ponad 20 lat oferuje farby emulsyjne i emalie, które cenione są na rynku zarówno przez profesjonalnych malarzy, jak i konsumentów indywidualnych. Naszym celem jest dalszy rozwój marki i stałe doskonalenie oferty produktowej w odpowiedzi na bieżące trendy rynkowe” – mówi Ewa Ostaszewska, Brand Manager Dekoral.