media/marketing/reklama

„Puls Biznesu” dostępny w wersji audio

04.05.2022 | Puls Biznesu

Z początkiem maja dziennik „Puls Biznesu” wprowadził dodatkową funkcjonalność dla subskrybentów, dając im możliwość odsłuchiwania artykułów. Mogą z niej korzystać zarówno czytelnicy wydań cyfrowych na komputerach, jak również mający dostęp do treści w aplikacji mobilnej na smartfonach. Z subskrypcji wydań cyfrowych i drukowanych korzysta obecnie 25 tys. osób – od początku roku liczba subskrybentów wzrosła o 3 tys.

– Robimy wszystko żeby zwiększać komfort czytelników „Pulsu Biznesu”. Mogą nas teraz nie tylko czytać w wygodnej formie, ale także słuchać, np. w drodze do pracy, na treningu czy spacerze. Artykuły w wersji audio to rozszerzenie oferty dla czytelników i kolejny krok w umacnianiu pozycji dziennika na rynku cyfrowych mediów ekonomicznych. To nie koniec nowości. Pracujemy nad kolejnymi i myślę, że jeszcze w tym roku oddamy je w ręce subskrybentów – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

 

 

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie