media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” nr 15: Paweł Lisicki: Kobiety w roli świadków Zmartwychwstania.

– Dlaczego kobiety wybrały się same do grobu, skoro – jak pisze Mateusz – wystawiono tam najprawdopodobniej straż świątynną? I po co szły namaścić ciało, skoro przed nimi, od razu po zdjęciu z krzyża, zrobili to Józef z Arymatei i Nikodem? pisze Paweł Lisicki w artykule “Kobiety w roli świadków”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

– Prezydent Andrzej Duda w ciągu ostatnich miesięcy umocnił swoją pozycję nie tylko za granicą, lecz także w kraju. Ci z PiS i opozycji, którzy tego nie zrozumieją na czas, mogą się mocno zdziwić. Zwłaszcza po wyborach w 2023 rzauważa Kamila Baranowska w tekście “Czas prezydenta”.

– Trudno wróżyć powodzenie oświatowemu eksperymentowi polegającemu na łączeniu wody z ogniem. Można w nieskończoność powtarzać, że nie należy szukać w polskiej i ukraińskiej przeszłości tego, co dzieli, a skupiać się na tym, co łączy. Sęk w tym, że dzieli nas morze przelanej krwi. A naszej narodowej narracji historycznej nie wyrzekniemy się i w Polsce, i na Ukrainie – stwierdza Krzysztof Masłoń w artykule “Gdzie pędzisz, kozacze?”.

– Na wschód od naszych granic odradza się od kilkunastu lat nowa wersja carosławia. Nazywa się ruskim mirem. A bezpośrednio przez Odrę graniczymy z pustynią duchową pisze Grzegorz Kucharczyk w tekście “Geopolityka ducha”.

– Zakłamanie dziejów Rosji od wieków odgrywa rolę ideologii, narzędzia polityki oraz racji stanu państwa moskiewskiegozauważa Maciej Rosalak w artykule “Kłamstwa Rosji”.

– Znaczny wpływ na polski rynek paliwowy uzyska niedługo Saudi Aramco – firma tak potężna, że opiera się nawet polityce zeroemisyjności – pisze Jakub Wozinski w tekście “Saudyjski gigant w Polsce”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również córka Stanisława Barei z pasją opowiada o swoim ojcu.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 11 kwietnia 2022. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.