budownictwo/nieruchomości media/marketing/reklama
Synertime rozszerza współpracę z Budimeksem
Synertime, warszawska agencja PR, rozszerza trwającą od kilku lat współpracę z Budimex SA. Agencja od października jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne na rynkach niemieckim i czeskim.
Do tej pory agencja była odpowiedzialna za wsparcie komunikacji zewnętrznej, obsługę biura prasowego, działania z zakresu media relations i wsparcie bieżących działań największej firmy budowlanej w Polsce – wszystko to na rynku polskim. Od października do zadań Synertime doszła koordynacja działań na rynkach zagranicznych – niemieckim i czeskim.
– Działalność na rynkach zagranicznych to zawsze wyzwanie, ale właśnie w tym kierunku Budimex będzie się rozwijał. Potrzebowaliśmy zatem przygotowania komunikacji, która pozwoli w dłuższej perspektywie na to, by nazwa naszej firmy, jej działalność i wartości były rozpoznawalne również na zagranicznych rynkach. Do tego potrzebny był partner, któremu tak ważne działania mogliśmy powierzyć. Agencja Synertime jest dla nas takim partnerem od kilku lat – mówi Michał Wrzosek, rzecznik prasowy firmy Budimex SA.
– Widzimy już pierwsze efekty działań z zakresu media relations i to niesamowicie nas cieszy – mówi Żaneta Kurczyńska, współwłaścicielka i wiceprezes Synertime. – Poznawanie specyfiki pracy zagranicznych mediów jest niezwykle ciekawe i rozwijające. Cieszymy się, że to właśnie nam nasz Klient powierzył ten kolejny obszar komunikacji – dodaje Kurczyńska.
Po stronie agencji prace zespołu nadzoruje Żaneta Kurczyńska, współwłaścicielka i wiceprezes Synertime.
Partnerami zagranicznymi agencji są: na rynku niemieckim agencja Sympra GmbH, a na rynku czeskim agencja Lesensky.cz.
informacje o firmie
***
Synertime (www.synertime.pl) jest na rynku od 2007 roku. Agencja ma szerokie doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych. Portfolio to ponad 200 Klientów z różnych branż – m.in. żywności i żywienia, healthcare, turystycznej, IT, budowlanej i innych. Z sukcesami wspierają również projekty z zakresu edukacji i CSR. Prowadzą działania zarówno online jak i offline.
Synertime to wielokrotny laureat Złotych Spinaczy – nagrody przyznawanej za najlepsze projekty PR zrealizowane w Polsce.
informacje o firmie
***
Synertime (www.synertime.pl) jest na rynku od 2007 roku. Agencja ma szerokie doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych. Portfolio to ponad 200 Klientów z różnych branż – m.in. żywności i żywienia, healthcare, turystycznej, IT, budowlanej i innych. Z sukcesami wspierają również projekty z zakresu edukacji i CSR. Prowadzą działania zarówno online jak i offline.
Synertime to wielokrotny laureat Złotych Spinaczy – nagrody przyznawanej za najlepsze projekty PR zrealizowane w Polsce.