Nowa placówka pocztowa w podsiedleckich Białkach obsługuje już klientów
Mieszkańcy podsiedleckich Białek (woj. mazowieckie) mogą już korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowoczesnej placówce pocztowej uruchomionej w Centrum Handlowym Stop Shop Siedlce, zlokalizowanym przy ul. Łukowskiej 111/19. Nowoczesny wystrój, atrakcyjna lokalizacja, dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi – to tylko niektóre atuty nowej placówki.
Jednym z priorytetów Poczty Polskiej jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z pełni oferowanych przez Spółkę i pozostałe podmioty z jej grupy kapitałowej usług: pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych. Jest to jeden z elementów Strategii na lata 2021-2023, realizowanych przez narodowego operatora pocztowego, którego celem jest zwiększenie rentowności sieci oraz podniesienie jakości obsługi.
Filia Urzędu Pocztowego Siedlce 2 w Białkach została uruchomiona w nowoczesnym obiekcie – Parku Handlowym Stop Shop, zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie Siedlec i graniczących z miastem miejscowości Białki i Grabianów.
Placówka w Białkach została zaprojektowana w nowej wizualizacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w sieci Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób, korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji dwa okienka, w których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej grupy kapitałowej Spółki oraz skorzystać z bogatego asortymentu, jaki oferuje strefa handlowa. Placówka jest również dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami.
– Naszą nową placówkę cechuje atrakcyjna lokalizacja, nowoczesność oraz przestronność. Jestem przekonany, że klienci docenią te atuty, a filia w Białkach zaspokoi zapotrzebowanie na szeroki wachlarz usług, jaki oferujemy. Nasze nowe placówki konsekwentnie lokalizujemy w miejscach, które są chętnie odwiedzane przez Polaków. Dzięki temu nasi klienci mogą podczas jednej wizyty załatwić wiele najróżniejszych spraw – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.
Obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do soboty w godz. 9.00–21.00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.
– Uruchomienie nowej placówki wśród siedzib wielu firm daje możliwość pozyskania także nowych klientów umownych. Duży parking przy tym obiekcie ułatwi dostępność dla potencjalnych klientów dostarczających przesyłki samochodami. Dotychczas w tym regionie nie było placówki pocztowej dla okolicznych mieszkańców. Swobodny dostęp do placówki i 12-godzinny czas obsługi na pewno ułatwi korzystanie z naszych usług. Planujemy, żeby w przyszłości przy zewnętrznej ścianie placówki został zainstalowany automat do odbioru i nadawania przesyłek, Pocztex AUTOMAT, co dodatkowo ułatwi klientom korzystanie z usług Poczty Polskiej – podkreśla Grażyna Abram, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej Warszawa-Województwo.
Spółka, uruchamiając w miejscowości Białki filię urzędu pocztowego, udostępniła tym samym dla klientów możliwość realizacji usług w trzeciej placówce pocztowej na terenie gminy wiejskiej Siedlce. Natomiast na terenie miasta Siedlce funkcjonuje łącznie 12 placówek pocztowych.
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28