Poczta Polska cały czas współpracuje z Pocztą Ukrainy
Do Ukrainy w dalszym ciągu można nadawać listy zwykłe i polecone, paczki pocztowe i EMS. Zawieszone zostało jedynie przyjmowanie przesyłek Paczka UKRAINA PLUS. Należy zaznaczyć, że wstrzymana usługa nie jest realizowana przez Pocztę Ukrainy, a we współpracy z ukraińskim operatorem prywatnym. Decyzja o zawieszeniu Paczki UKRAINA PLUS zapadła na wniosek naszego partnera, z uwagi na niemożność dalszego utrzymania kursów po jego stronie.
Poczta Polska zawiesiła do odwołania przyjmowanie przesyłek Paczka UKRAINA PLUS 25 lutego br. z uwagi na trudną sytuacje wojenną w kraju naszego sąsiada. Decyzja taka została podjęta na prośbę prywatnego operatora z Ukrainy, z którym Poczta współpracuje przy realizacji tej usługi. Przesyłki przyjęte do momentu ogłoszenia komunikatu są opracowane i nastąpi próba ich doręczenia na terytorium naszego sąsiada. W przypadku niemożliwości doręczenia – nastąpi zwrot do nadawcy.
Poczta Polska niezmiennie świadczy pozostałe usługi (przyjmowanie listów zwykłych i poleconych, paczek pocztowych, EMS) we współpracy z Pocztą Ukrainy. Ze względu na dynamicznie zmieniającą się sytuację, informujemy jednak, że w przypadku braku możliwości doręczenia do adresata, nastąpi zwrot do nadawcy. Z tego też powodu mogą wystąpić opóźnienia w doręczeniu.
O ewentualnych ograniczeniach w obsłudze przesyłek będziemy informowali na bieżąco w odrębnych komunikatach.
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28