sprawy społeczne turystyka/wypoczynek
Pączki na ratunek zwierzakom. Tłustoczwartkowa akcja charytatywna hotelu Metropolo by Golden Tulip
Załoga krakowskiego Metropolo by Golden Tulip zakasała rękawy i wzięła się za smażenie tradycyjnych pączków, które w tłusty czwartek trafiły do zaprzyjaźnionych z hotelem firm. Cały dochód ze sprzedaży słodkości przekazano na rzecz podopiecznych ośrodka adopcyjnego Skawińskiego Stowarzyszenia Pomocy dla Zwierząt.
Od 2021 roku Metropolo by Golden Tulip wspiera Skawińskie Stowarzyszenie Pomocy dla Zwierząt, organizując zbiórki żywności dla psów i kotów oraz przekazując elementy wyposażenia, które zapewniają podopiecznym ośrodka adopcyjnego wygodę i ciepło. Okazją do pierwszej tegorocznej akcji stała się tłustoczwartkowa tradycja. Na czele kulinarnej strony działań stanął doświadczony hotelowy kucharz Pan Stanisław, który postanowił wykorzystać przekazywany w jego rodzinie od pokoleń sekretny przepis na wyśmienite pączki. Od strony organizacyjnej nad przedsięwzięciem czuwali dyrektor hotelu Piotr Jarząbek oraz jego zastępczyni, pomysłodawczyni akcji i hotelowa ambasadorka CSR Katarzyna Ptasznik-Batko, którzy zaprosili do udziału partnerów biznesowych Metropolo by Golden Tulip.
– W Metropolo by Golden Tulip wychodzimy z założenia, że każda okazja jest dobra do tego, by udzielać się charytatywnie i działać na rzecz lokalnych społeczności. Tłusty czwartek co roku nam, ludziom, daje dużo radości. Postanowiliśmy więc, że podzielimy się nią z podopiecznymi ośrodka adopcyjnego Skawińskiego Stowarzyszenia Pomocy dla Zwierząt. Psy i koty, rzecz jasna, pączków nie jedzą, ale dzięki akcjom takim jak nasza mogą skorzystać na ludzkim zamiłowaniu do słodyczy – mówi Katarzyna Ptasznik-Batko, Deputy General Manager i ambasadorka CSR hotelu Metropolo by Golden Tulip.
Pierwsza edycja sprzedaży pączków przygotowanych przez Metropolo by Golden Tulip okazała się dużym sukcesem. Tylko jeden z jej uczestników, Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych STRUNBET z Bogumiłowic, zamówił aż 300 sztuk pączków. Do akcji włączyły się również dwie agencje eventowe – krakowska CMA PL oraz Marketing House Poland z Warszawy. Cały dochód ze sprzedaży przekazano na ręce Skawińskiego Stowarzyszenia Pomocy dla Zwierząt w postaci bonu zakupowego do wybranego sklepu zoologicznego, dzięki czemu do podopiecznych ośrodka adopcyjnego trafi pomoc zaspokajająca ich najpilniejsze potrzeby.
– Tłustoczwartkowa akcja na stałe wejdzie do repertuaru działań charytatywnych podejmowanych przez Metropolo by Golden Tulip. Angażując się w tego typu przedsięwzięcia i zachęcając do udziału współpracujące z naszym hotelem biznesy, wspieramy tych, którzy potrzebują naszej pomocy, a sami zyskujemy coś bezcennego: możliwość rozwijania własnej wrażliwości społecznej. Dzięki temu okazjonalne działania, rodzą trwałe zaangażowanie. Podopieczni Skawińskiego Stowarzyszenia Pomocy dla Zwierząt mogą liczyć na nas nie tylko w godzinach naszej pracy. Niektórzy członkowie załogi naszego hotelu nawiązali z nimi również prywatne relacje. Odwiedzają schronisko w wolnym czasie, by podarować karmę lub pospacerować z psami. Wspólne promowanie takich postaw to chyba nasz największy sukces – mówi Piotr Jarząbek, General Manager hotelu hotelu Metropolo by Golden Tulip.
kontakt dla mediów
Kamil Wasiak
kamil.wasiak@softboxgroup.pl
tel: 605 563 770
informacje o firmie
O Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1500 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.
LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa
Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com
Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144
kontakt dla mediów
Kamil Wasiak
kamil.wasiak@softboxgroup.pl
tel: 605 563 770
informacje o firmie
O Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1500 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.
LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa
Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com
Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144