media/marketing/reklama turystyka/wypoczynek
Synertime wspiera promocję Türkiye (Turcji) w Polsce
Synertime, warszawska agencja PR, podpisała umowę z Turecką Agencją Promocji i Rozwoju Turystyki na działania promocyjne Türkiye (Turcji) w Polsce. Na początku stycznia podpisano roczną umowę, która jest kontynuacją działań rozpoczętych w listopadzie 2021.
Synertime będzie odpowiedzialna za działania z obszarów media relations, social media, influencer marketingu, wsparcie w organizacji eventów czy wyjazdów prasowych. Do zadań agencji należy również bieżące wsparcie w działaniach promocyjnych.
Z ramienia Tureckiej Agencji Promocji i Rozwoju Turystyki działania w Polsce koordynuje Biuro Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji w Polsce.
Za działania odpowiada nadzorowany przez Żanetę Kurczyńską, wiceprezes zarządu, zespół: Emilia Potocka, PR account executive, Luiza Salacuchepa, social media manager i Piotr Tomaszewski, digital consultant.
– Bardzo się cieszymy z tej współpracy. Zakres naszych działań jest bardzo szeroki, więc możemy wykorzystać nasze bogate doświadczenie w promocji turystyki. Pracowaliśmy w przeszłości m.in. dla Kaszub Północnych, Poznania, Śląska czy właśnie dla Turcji – mówi Żaneta Kurczyńska, współwłaścicielka agencji. – Ważnym elementem działań jest promocja nazwy Türkiye, którą Turcja uznała za oficjalną w komunikacji globalnej. Taką też będziemy stosować w materiałach publikowanych w Polsce – dodaje Kurczyńska.
informacje o firmie
***
Działamy na rynku od 2007 roku (od 2012 r. pod marką Synertime). Mamy szerokie doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych. Nasze portfolio to ponad 200 Klientów z różnych branż – m.in. żywności i żywienia, healthcare, turystycznej, IT, budowlanej i innych. Z sukcesami wspieramy również projekty z zakresu edukacji i CSR. Prowadzimy działania zarówno online jak i offline.
Jesteśmy wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – nagrody przyznawanej za najlepsze projekty PR zrealizowane w Polsce.
Współwłaścicielkami firmy są Ewa Kaczmarek i Żaneta Kurczyńska.
informacje o firmie
***
Działamy na rynku od 2007 roku (od 2012 r. pod marką Synertime). Mamy szerokie doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych. Nasze portfolio to ponad 200 Klientów z różnych branż – m.in. żywności i żywienia, healthcare, turystycznej, IT, budowlanej i innych. Z sukcesami wspieramy również projekty z zakresu edukacji i CSR. Prowadzimy działania zarówno online jak i offline.
Jesteśmy wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – nagrody przyznawanej za najlepsze projekty PR zrealizowane w Polsce.
Współwłaścicielkami firmy są Ewa Kaczmarek i Żaneta Kurczyńska.