Poczta Polska uruchomiła 92. placówkę pocztową we Wrocławiu
Wrocławianie mogą już korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowoczesnej placówce pocztowej, uruchomionej przy ul. Korzennej 14. Filia Urzędu Pocztowego Wrocław 49 to już 92. placówka pocztowa na terenie stolicy Dolnego Śląska.
Pomimo stanu pandemii Spółka konsekwentnie podejmuje działania w zakresie poprawy dostępności do usług pocztowych oraz komfortu korzystania z bogatej oferty produktowej.
Nowo uruchomiona placówka we Wrocławiu została zaprojektowana w nowej wizualizacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób, korzystających z usług pocztowych. Klienci mogą załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz skorzystać ze strefy handlowej. Placówka jest również dostosowana do obsługi osób niepełnosprawnych.
– Jednym z priorytetów Poczty Polskiej jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z pełnego wachlarza oferowanych świadczeń: pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych. Przyjazne i nowoczesne aranżacje wnętrz uzupełniamy o cieszący się zainteresowaniem konsumentów asortyment produktów, dzięki czemu łatwiej jest o pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży – mówi Daniel Witowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Ponadto w placówce realizowana jest usługa „Odbiór w punkcie”, co ma szczególne znaczenie dla mieszkańców wrocławskich osiedli - Lipa Piotrowska, Widawa i Świniary. Klienci zamawiający towary w sklepach internetowych coraz częściej korzystają z tej formy odbioru.
– Oddajemy klientom do dyspozycji nowoczesną placówkę pocztową w północnej części Wrocławia. Poczta Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, którzy będą mogli dużo łatwiej załatwić sprawę na poczcie. Placówka z pewnością zaspokoi zapotrzebowanie na usługi pocztowe i będzie ważnym punktem usługowym w ciągle rozwijającej się tej części naszego miasta – podkreśla Danuta Bogusławska, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej we Wrocławiu.
Obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 – 20:00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.
Na terenie Wrocławia funkcjonują 92 placówki pocztowe, zaś w całym Regionie Sieci klienci mają do dyspozycji około 515 placówek pocztowych.
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28