Lidia Cybulska dołączyła do działu sprzedaży bezpośredniej PMPG Polskie Media
Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu struktur sprzedaży bezpośredniej zapraszając do współpracy Lidię Cybulską w roli Dyrektora odpowiedzialnego za koordynację sprzedaży i prac zespołu w segmentach zdrowia, parentingu i wnętrz.
Lidia ma za sobą 12 lat praktyki sprzedażowej w Grupie ZPR Media. Swoją karierę rozpoczynała w Wydawnictwie MURATOR, gdzie z sukcesem realizowała się jako lider sprzedaży. Od wielu lat związana jest z branżą wnętrzarską, a od 2018 roku pracuje również na segmencie Parenting i Zdrowie. Doskonale czuje się w sprzedaży produktów cyfrowych i projektów specjalnych.
„7,5 mln realnych użytkowników oraz 120 mln odsłon serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl (wg Gemius Media Panel, grudzień 2022) to duży potencjał, który mam nadzieję efektywnie wykorzystać. Z segmentem zdrowia i szeroko rozumianego well-being’u czuję się szczególnie blisko zawiązana. Prywatnie jestem miłośniczką zdrowego, świadomego odżywiania i wpierania leczenia adekwatnie dobraną dietą” - komentuje Lidia Cybulska.
Zarząd PMPG Polskie Media S.A. życzy Lidce i jej zespołowi powodzenia!
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.