media/marketing/reklama

Lenovo Polska nawiązuje współpracę z Kacprem Jasińskim, półfinalistą programu „Top Model”

12.01.2022 | Lenovo

Lenovo, czołowy dostawca rozwiązań IT, rozpoczęło kampanię z Kacprem Jasińskim, półfinalistą programu „Top Model”. W ramach współpracy promowana będzie linia gamingowych komputerów Lenovo Legion.

Kacper Jasiński jest półfinalistą jubileuszowej 10. edycji programu „Top Model”. W wieku 16 lat zaczął interesować się modelingiem i już 4 lata później zdecydował się na udział w programie „Top Model”. 20-latek, przychodząc na casting, zwrócił uwagę jury, a widzów, którzy trzymali za niego mocno kciuki, złapał za serce swoją skromnością. Jednak modeling to nie jedyna pasja Kacpra – między kolejnymi sesjami zdjęciowymi czy pokazami mody, uczestnik programu „przechodził” w świat gier komputerowych. Zwróciło to uwagę Lenovo, które słynie ze sprzętu dla graczy. Dostrzegając duży potencjał Kacpra, Lenovo Polska rozpoczęło współpracę, w ramach której promowana będzie gamingowa linia produktów – Lenovo Legion.

Bardzo cieszę się, że stałem się częścią Lenovo i mogę współtworzyć wizerunek jednych z najbardziej rozpoznawalnych komputerów gamingowych na świecie. Legion 5 6. generacji jest sprzętem z najwyższej półki. Dzięki tej „bestii” mogę grać w najbardziej wymagające tytuły, na najwyższych ustawieniach. Dużą zaletą jest jego mobilność, mogę zabierać laptopa w plecaku, gdzie tylko chcę. Jest to dla mnie ważne, ponieważ granie bardzo mi pomaga odnaleźć się w nowej sytuacji bez względu na miejsce, mogę relaksować się wieczorem po pracy i „wejść” w ten świat, który już znam od wielu lat – mówi Kacper Jasiński.

W ramach kampanii Lenovo Polska powstała lifestylowa sesja zdjęciowa, w której Kacper Jasiński jest modelem, a w rękach trzyma najnowszy komputer marki Lenovo Legion. Autorem sesji zdjęciowej jest członek jury programu Top Model, znany na całym świecie fotograf Marcin Tyszka. Pierwsze efekty pracy można zobaczyć na kanałach social media @lenovopolska oraz @lenovolegionpolska, jak również na Instagramie Kacpra. Koordynatorem projektu jest Ewelina Woldan, Brand Marketing Expert w Lenovo Polska.

Kacper w naturalny sposób wpisuje się w wizerunek marki Lenovo Legion. Jest młodym i ambitnym przedstawicielem nowego pokolenia, które z wielkim zapałem szuka coraz lepszych rozwiązań technologicznych i mogą mu towarzyszyć w jego codziennym życiu. Na szczególną uwagę zasługuje gaming, w którym jesteśmy jedną z najczęściej wybieranych marek na rynku. Gaming jest i będzie niewyczerpanym źródłem inspiracji, a marka Lenovo Legion cały czas tworzy produkty spełniające wymagania wielu milionów graczy na całym świecie. Współpracując z Kacprem mamy możliwość dotarcia do nowej grupy docelowej. Tym bardziej, że w DNA marki Lenovo Legion jest wpisane hasło „Stylowy na zewnątrz, drapieżny wewnątrz” i Kacper wraz ze swoją gamingową pasją świetnie z nią współgra. Na co dzień realizuje się w modelingu, zaś „po godzinach” to gaming jest jego dominującą aktywnością. Nasza współpraca z pewnością jeszcze bardziej zwiększy rozpoznawalność marki Lenovo Legion w Polsce – mówi Ewelina Woldan, Brand Marketing Expert w Lenovo Polska. 

W najbliższym czasie zostanie zaprezentowana sesja zdjęciowa oraz cykl działań socialowych i PRowych.

Zachęcamy do odwiedzania kanałów społecznościowych Lenovo Polska oraz Lenovo Legion, na których będą regularnie pojawiać się kolejne informacje i nowości związane z działaniami marki.

Lenovo Polska: FacebookTwitterInstagram

Lenovo Legion Polska: Facebook, Instagram.

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

informacje o firmie

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.

załączniki

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

informacje o firmie

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.