polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” nr 2: Ile kosztuje nas Unia? Rachunek dla Polaków.
– Polityka klimatyczna będzie kosztować Polaków coraz więcej. Być może przegapiliśmy moment, w którym można było się jeszcze sprzeciwić najgorszym dla nas rozwiązaniom, i teraz nie mamy już żadnego wyjścia – pisze Łukasz Warzecha w artykule „Unia Europejska wystawiła rachunek”.
– Należy zlikwidować lukę w prawie i wprowadzić odpowiedzialność karną funkcjonariuszy unijnych – przekonuje Paweł Szałamacha w tekście „Skończyć z unijną bezkarnością”.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
– Wszyscy do znudzenia powtarzają, że jest miejsce na jakiś blok centrowy w sytuacji, gdy ludzie są rzekomo znudzeni wojenką PiS z PO, lecz nie przekłada się to na wzrost popularności ugrupowań centrowych. Jak w tej sytuacji odnajdzie się Jarosław Gowin? – zastanawia się Piotr Semka w artykule „Gdy sól traci smak”.
– Moda na antyk sprzyjała rozluźnieniu obyczajów. W epoce renesansu „religia wenusjańska” szerzyła się nawet w papieskim Rzymie. Wyznawali ją humaniści, królowie, książęta i poeci, o artystach nie wspominając – pisze Wiesław Chełminiak w tekście „Boskie ciała i pogańskie dusze”.
– Najwyższy czas się obudzić – zauważa lek. med. Jerzy Milewski, specjalista chorób wewnętrznych oraz rynku farmaceutycznego, w rozmowie z Pawłem Zdziarskim.
– Jerzy Łojek nie był więźniem jakiejkolwiek ideologii, chyba że za taką uznamy najważniejszą dla niego – niepodległość – wyjaśnia Krzysztof Masłoń w artykule „Jerzego Łojka tytuł do chwały”.
– Wzrost cen energii to w olbrzymiej mierze wina Unii – zauważa Ryszard Czarnecki, europoseł PiS, w rozmowie z Ryszardem Gromadzkim.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Joanna Bojańczyk o Madonnie.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od wtorku, 10 stycznia 2022. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.