nowe produkty/usługi styl życia internet towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Na międzynarodowych targach technologicznych CES P&G prezentuje wiodące innowacje, które pomagają sprostać codziennym wyzwaniom konsumentów

05.01.2022 | P&G

Marki Gillette i Oral-B głównymi bohaterami wirtualnej wystawy P&G LifeLab

Procter & Gamble zaprasza na wirtualną platformę LifeLab na targach CES. Firma zaprezentuje innowacje zainspirowane przez konsumentów, które ułatwiają codzienne czynności, od golenia po pranie ubrań, budując jednocześnie bardziej zrównoważoną przyszłość z kultowymi markami takimi jak Gillette, Oral-B, Crest i Tide. Wystawę można odwiedzać po konferencji prasowej zaplanowanej na godzinę 17:01 czasu europejskiego na stronie PGLifeLab.com.

Przed rozpoczęciem targów firma ogłosiła zmianę swojej obecności z fizycznej na wirtualną. Wystawa P&G LifeLab odbędzie się w całości online na stronie PGLifeLab.com. Dostęp otwarty jest dla wszystkich zwiedzających, również dla tych, którzy nie zarejestrowali się wcześniej na CES 2022. Do dyspozycji uczestników są eksperci P&G, którzy podzielą się najnowszymi informacjami dotyczącymi prezentowanych innowacji.

  • GilletteLabs Bugatti Special Edition, czyli efekt spotkania pierwszej na świecie maszynki do golenia z funkcją podgrzewania, z legendą motoryzacji oraz GilletteLabs with Exfoliating Bar, maszynki do golenia z paskiem peelingującym, który oczyszcza skórę z zanieczyszczeń przed przyłożeniem ostrza, zapewniając jednoczesną pielęgnację skóry i najwyższą jakość golenia.
  • W dziedzinie higieny jamy ustnej P&G prezentuje  Oral-B Series 4 i Series 5 – inteligentne szczoteczki do zębów, które pozwalają jeszcze lepiej zadbać zdrowie jamy ustnej. Ponadto marka zapowiada Oral-B iO 10, kolejną przełomową odsłonę tej innowacyjnej serii szczoteczek.
  • Tide zmniejsza negatywny wpływ prania na środowisko. Tide to pierwszy produkt do prania w przestrzeni kosmicznej, z którego jeszcze w tym roku skorzystają astronauci na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.
  • Produkty z kategorii Beauty P&G powracają na CES po raz pierwszy od 2019 roku, prezentując w BeautySPHERE cele oraz osiągnięcia w ramach programu Responsible Beauty, będącego platformą działania produktów z obszaru pielęgnacji urody, na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Na zwiedzających wystawę LifeLab czekają także interaktywne gry, w trakcie których uczestnicy będą mogli ocalić Toothopolis przed czyhającymi na miasto potworami Crest Cavity Creeps czy zjechać na snowboardzie sunącym gładko niczym opatentowane przez GilletteLabs podgrzewane ostrze z systemem FlexDisc™.

W P&G nieustannie dążymy do tworzenia innowacji, które poprawią życie konsumentów na całym świecie – komentuje Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G. Cieszymy się z naszej wirtualnej obecności na CES 2022. Jest to dla nas możliwość zaprezentowania nowych produktów i usług, które powstały dzięki inspiracji konsumentów, jak również innowacji, które odpowiadają na aktualne wyzwania, takie jak zrównoważony rozwój.

 

P&G na CES 2022

Wirtualną wystawę P&G LifeLab i dodatkowe informacje na temat paneli P&G odbywających się przez cały tydzień można znaleźć na stronie www.PGLifeLab.com

kontakt dla mediów
Account Manager, MSLGROUP
Oktawia Rączy

oktawia.raczy@mslgroup.com

tel: 662 110 603

informacje o firmie
P&G

O P&G:

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają  kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi

kontakt dla mediów
Account Manager, MSLGROUP
Oktawia Rączy

oktawia.raczy@mslgroup.com

tel: 662 110 603

informacje o firmie
P&G

O P&G:

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają  kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.