nowe produkty/usługi media/marketing/reklama

Proste i wygodne doładowania cykliczne w ofertach Play na Kartę

14.12.2021 | Play
  • Zapomnij o doładowaniach – raz skonfigurowana usługa działa automatycznie
  • Kontrola nad wydatkami
  • Nowy bonus po doładowaniu

Operator sieci Play wprowadza usługę doładowań cyklicznych. To proste oraz wygodne rozwiązanie, które umożliwia automatyczne doładowanie w ramach ustalonych przez klienta reguł, wykonywane z jego karty płatniczej.

Prosta konfiguracja

Konfiguracja usługi jest niezwykle łatwa i odbywa się za pomocą aplikacji Play24. Wystarczy wybrać jedną z trzech opcji doładowania cyklicznego:

  • raz w miesiącu – można wybrać konkretny, stały dzień oraz kwotę doładowania
  • kiedy konto traci ważność – wystarczy podać kwotę doładowania
  • gdy odnawia się cykliczny pakiet/usługa – dzień przed odnowieniem konto zostanie doładowane kwotą równą cenie pakietu

Doładowania realizowane są automatycznie przez PayU w bezpieczny sposób, a po każdorazowym doładowaniu klient jest informowany wiadomością SMS zarówno w przypadku udanego doładowania, jak i nieudanej próby z powodu niewystarczających środków na koncie. W przypadku doładowań cyklicznych nie jest pobierana żadna prowizja, a 100% kwoty doładowania trafia na konto.

Wygodny sposób korzystania z ofert na kartę

Raz skonfigurowana usługa działa automatycznie, dzięki czemu klienci nie muszą pamiętać o terminach ważności konta czy pakietu. Nie muszą się także martwić utratą dostępu do telefonu czy internetu z powodu braku środków na koncie, czy utraty jego ważności. W każdej chwili można także zmienić kwotę doładowania, jego reguły lub całkowicie wyłączyć usługę, co daje pełną swobodę wyboru.

Bonus po doładowaniu

Razem z nową metodą zasilenia konta operator wprowadza także nowy bonus dla osób, które doładują swój numer kwotą minimum 10 zł. Klienci korzystający z doładowań automatycznych w aplikacji Play24 otrzymają pakiet aż 10 GB za każdą taką transakcję. Osoby wybierające doładowanie jednorazowe w aplikacji Play24 lub przez stronę play.pl otrzymają pakiet 5 GB. Bonusowe dane są ważne 5 dni. Promocja obowiązuje dla taryf Play na Kartę, Formuła Play na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta i Play na Kartę odNOWA i można z niej skorzystać do 31 stycznia 2022 roku.

Więcej szczegółów na temat doładowań cyklicznych można znaleźć w aplikacji Play24 oraz na stronie play.pl.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.