polityka media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” nr 50: Marek Jurek polemizuje z Tomaszem Terlikowskim MANIFEST PRZECIW IMIGRACJONIZMOWI

– Dlaczego masowa imigracja muzułmańska nie kieruje się na rynki wschodzące, do muzułmańskich krajów Azji Południowo-Wschodniej, do bogatych islamskich państw Zatoki Perskiej? Dlaczego imigranci nie chcą pozostać w Turcji, ale chcą się dostać do Europy? zastanawia się Marek Jurek w artykule „Pułapka imigracjonizmu”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

– Nie ma wątpliwości, że w procedurach demokratycznych nie uzyskano by dziś większości dla budowy europejskiej federalnej  „czapy”, ponad rządami państw narodowych, w żadnym z krajów  członkowskich. Dlatego „oświeceni” spiskowcy postanowili działać bez zasięgania opinii rządzonych, a nawet bez ujawniania im swych intencji – metodą faktów dokonanych pisze Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Sojusz przeciwko szaleństwu”.

– Spór obrońców tradycji z entuzjastami nowoczesności dzieli Polaków co najmniej od trzech wieków. Artyści z autonomicznej Galicji próbowali pogodzić jedno z drugim tłumaczy Wiesław Chełminiak w artykule „Polskie style”.

W ideologii sanitarystycznej widzimy charakterystyczną dla ruchów rewolucyjnych nieustającą radykalizację. Nie wystarczy już zaszczepić się dwiema dawkami – konieczna jest trzecia. Nie wystarczy już popierać zachęty do szczepienia – trzeba popierać szczepienia obowiązkowe – zauważa Łukasz Warzecha w tekście „Demagogia »Newsweeka«”.

– Imperium amerykańskie może pociągnąć nas w przepaść ostrzega Mathieu Bock-Côté, kanadyjski socjolog z Quebecu, autor kilku książek o multikulturalizmie, o dyktaturze politycznej poprawności i o rewolucji „rasjalistycznego” antyrasizmu na Zachodzie.

– Polityka klimatyczna winduje ceny mieszkań – zauważa Jan Styliński, prezes zarządu Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa, w rozmowie z Tomaszem Cukiernikiem.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również „Alfabet stanu wojennego” Piotra Semki.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 13 grudnia 2021. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.