polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” nr 50: Marek Jurek polemizuje z Tomaszem Terlikowskim MANIFEST PRZECIW IMIGRACJONIZMOWI
– Dlaczego masowa imigracja muzułmańska nie kieruje się na rynki wschodzące, do muzułmańskich krajów Azji Południowo-Wschodniej, do bogatych islamskich państw Zatoki Perskiej? Dlaczego imigranci nie chcą pozostać w Turcji, ale chcą się dostać do Europy? – zastanawia się Marek Jurek w artykule „Pułapka imigracjonizmu”.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
– Nie ma wątpliwości, że w procedurach demokratycznych nie uzyskano by dziś większości dla budowy europejskiej federalnej „czapy”, ponad rządami państw narodowych, w żadnym z krajów członkowskich. Dlatego „oświeceni” spiskowcy postanowili działać bez zasięgania opinii rządzonych, a nawet bez ujawniania im swych intencji – metodą faktów dokonanych – pisze Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Sojusz przeciwko szaleństwu”.
– Spór obrońców tradycji z entuzjastami nowoczesności dzieli Polaków co najmniej od trzech wieków. Artyści z autonomicznej Galicji próbowali pogodzić jedno z drugim – tłumaczy Wiesław Chełminiak w artykule „Polskie style”.
– W ideologii sanitarystycznej widzimy charakterystyczną dla ruchów rewolucyjnych nieustającą radykalizację. Nie wystarczy już zaszczepić się dwiema dawkami – konieczna jest trzecia. Nie wystarczy już popierać zachęty do szczepienia – trzeba popierać szczepienia obowiązkowe – zauważa Łukasz Warzecha w tekście „Demagogia »Newsweeka«”.
– Imperium amerykańskie może pociągnąć nas w przepaść – ostrzega Mathieu Bock-Côté, kanadyjski socjolog z Quebecu, autor kilku książek o multikulturalizmie, o dyktaturze politycznej poprawności i o rewolucji „rasjalistycznego” antyrasizmu na Zachodzie.
– Polityka klimatyczna winduje ceny mieszkań – zauważa Jan Styliński, prezes zarządu Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa, w rozmowie z Tomaszem Cukiernikiem.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również „Alfabet stanu wojennego” Piotra Semki.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 13 grudnia 2021. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.