wydarzenia transport turystyka/wypoczynek

Emirates z tytułem “World Class Airline” w oficjalnym rankingu APEX Official Airline Ratings™

08.12.2021 | Emirates

Kategoria nagradza światowej klasy poziom linii lotniczych oparty na certyfikowanych opiniach pasażerów na temat produktów i usług, dbałości o zdrowie i bezpieczeństwo oraz zrównoważony rozwój.

8 grudnia 2021 r. – Warszawa, Polska – Emirates otrzymały tytuł „World Class Airline”, czyli światowej klasy linii lotniczych w rankingu The APEX Official Airline Ratings™, stając się jedną z pierwszych linii lotniczych wyróżnionych w nowej, najbardziej prestiżowej kategorii wszystkich nagród APEX Passenger Choice. Ponadto liniom Emirates ponownie przyznano pięć gwiazdek w klasyfikacji APEX oraz wyróżniono je za najlepszą rozrywkę pokładową w plebiscycie APEX Passenger Choice Award® podczas największego eventu tego roku branży lotniczej.

Nowa nagroda „World Class Airline”, opracowana we współpracy z Yates and Partners, to wyjątkowe wyróżnienie, ponieważ uwzględnia nie tylko usługi i produkty linii lotniczej, ale także jej wysiłki w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju, odzwierciedlając oczekiwania klientów oraz kluczowe obszary działania branży lotniczej.

Podobnie jak wszystkie nagrody APEX, wyróżnienie „World Class Airline” zostało oparte na niezależnie potwierdzonych opiniach ponad miliona pasażerów lotniczych.

- Otrzymane wyróżnienie to dla nas ogromny zaszczyt, ponieważ odzwierciedla to niesamowitą pracę zespołów Emirates na całym świecie, które dążyły do osiągnięcia nowego tytułu APEX World Class. Nasz sukces wynika z niestrudzonej pracy i starania pracowników Emirates w zapewnianiu bezpiecznego podróżowania, podejmowaniu inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju i zapewnianiu najwyższych standardów obsługi. Jestem przekonany, że wzorzec klasy światowej, jakim stały się Emirates, będzie odgrywał bardzo ważną rolę w branży, pomagając koncentrować się na zrównoważonym rozwoju dla polepszenia naszego świata. W imieniu nas wszystkich w Emirates chcę powiedzieć, że rozpiera nas duma, że jesteśmy jedną z pierwszych linii lotniczych na świecie, która otrzymała tytuł APEX World Class – powiedział Sir Tim Clark, prezes linii Emirates.

- Działania Emirates z sukcesem przekładają się na ciągłe ulepszanie doświadczeń podróżowania pasażerów linii. Wyjątkowa obsługa, wiodące IFEC, najlepsze praktyki w zakresie bezpieczeństwa i zdrowia, a także nowe zamówienia na paliwooszczędne samoloty podkreślają wartości, które są nam drogie w działaniach Emirates jako światowej klasy linii lotniczej APEX - powiedział Joe Leader, dyrektor APEX.

Eksploatacja nowoczesnych i oszczędnych samolotów zawsze była centralnym elementem modelu biznesowego Emirates, a także zobowiązania linii lotniczej do zapewnienia komfortu pasażerów i zmniejszenia wpływu na środowisko. Linie Emirates prowadzą od dawna kompleksowy program efektywności paliwowej, w ramach którego badane się i wdraża sposoby zmniejszenia spalania paliwa i emisji, wszędzie tam, gdzie jest to wykonalne operacyjnie. Podczas ostatnich pokazów Dubai Airshow przewoźnik podpisał umowę z GE Aviation na opracowanie programu, w ramach którego Boeing 777-300ER, napędzany silnikami GE90, wykona lot testowy przy użyciu 100% zrównoważonego paliwa (SAF). Emirates są również dumnym członkiem koalicji „Czyste niebo dla jutra”, powołanej przez Światowe Forum Ekonomiczne.

W obliczu pandemii linie Emirates prowadziły w branży wiele inicjatyw mających na celu zapewnienie klientom ochrony i odbudowanie zaufania do podróżowania. Emirates jako pierwsze wprowadziły bezpłatną ochronę medyczną związaną z COVID-19 dla wszystkich klientów, szybkie zwroty środków, wydłużony czas na zmianę rezerwacji lotu oraz pomoc członkom programu lojalnościowego w utrzymaniu statusu poziomu i mil. Oprócz ulepszonych protokołów dot. higieny linie Emirates wdrożyły również kilka inicjatyw mających na celu poprawę zdrowia i bezpieczeństwa oraz ułatwienie podróży. Emirates jako pierwsze zdecydowały się na wprowadzenie karty IATA Travel Pass w swojej globalnej sieci. Zastosowano również zaawansowaną technologię biometryczną na lotnisku w Dubaju w celu płynnego i bezdotykowego przetwarzania danych.

Oferowane przez Emirates usługi i produkty cieszą się uznaniem klientów we wszystkich klasach podróży. W zeszłym miesiącu przewoźnik ogłosił inwestycję w program modernizacji, w ramach którego 105 nowoczesnych samolotów szerokokadłubowych zostanie wyposażonych w najnowszy produkt Premium Economy, który okazał się niezwykle popularny od czasu wprowadzenia go w styczniu 2020 roku.

Od pierwszych w branży w pełni zabudowanych prywatnych kabin pierwszej klasy na pokładzie samolotu Boeing 777, po kultowe prysznice i poczekalnie na pokładzie A380, klienci Emirates mają do dyspozycji jedne z najlepszych udogodnień. Opracowany przez Emirates system rozrywki pokładowej ice oferuje klientom we wszystkich klasach niezrównany wybór treści na żądanie na ponad 4500 kanałach — od przebojów filmowych po popularne programy telewizyjne i filmy dokumentalne. Pasażerowie mogą również tworzyć własne playlisty muzyczne w aplikacji Emirates przed lotem, a następnie synchronizować je z systemem po wejściu na pokład. Wielokrotnie nagradzane menu pokładowe Emirates zachwyci podróżnych latających z ponad 120 miast na 6 kontynentach.

Wyróżnienie APEX Official Airline Ratings™ to pierwszy na świecie program oceniania linii lotniczych, który w całości oparty jest na opiniach certyfikowanych pasażerów. W ramach tego programu linie lotnicze są podzielone na cztery kategorie: Globalne Linie Lotnicze; Główne Linie Lotnicze; Regionalne Linie Lotnicze i Niskokosztowi Przewoźnicy. We współpracy z TripIt® firmy Concur®, najwyżej ocenianej na świecie aplikacji do planowania podróży, pierwsza w branży kategoria nagród opiera się na niezależnych opiniach pasażerów. Ponad milion lotów przez prawie 600 linii lotniczych na całym świecie zostało ocenionych przez pasażerów i niezależnie certyfikowanych przez profesjonalną zewnętrzną firmę audytorską.

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

informacje o firmie

O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 12 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 214 samolotów.

Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com

załączniki

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

informacje o firmie

O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 12 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 214 samolotów.

Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com