media/marketing/reklama

Amazon Prime dostępny w Play

06.12.2021 | Play
  • Amazon Prime dla obecnych i nowych klientów abonamentowych w Play za jedyne 10,99 zł miesięcznie, z pierwszymi 30 dniami za darmo
  • Członkowie Amazon Prime mogą korzystać z takich benefitów jak:
    • bezpłatna i szybka dostawa krajowa na miliony produktów z amazon.pl
    • Amazon Prime Video z wielokrotnie nagradzanymi filmami i serialami
    • Prime Gaming, z darmowymi grami na PC i darmową miesięczną subskrypcją Twitch
    • specjalne oferty na najpopularniejsze marki, dzięki Prime Exclusive Deals

Amazon Prime

Abonament w Play to nie tylko korzyści z dostępu do popularnych ofert i dużych oszczędności, ale także szereg usług dodatkowych na atrakcyjnych warunkach. Od teraz, klienci mogą otrzymują możliwość włączenia nowego, wygodnego rozwiązania – Amazon Prime w atrakcyjnej cenie 10,99 zł miesięcznie. Dzięki niemu można korzystać z bezpłatnej i szybkiej dostawy milionów produktów z amazon.pl, serwisu Amazon Prime Video z wielokrotnie nagradzanymi filmami i serialami, dostępu do darmowych gier na PC dzięki Prime Gaming oraz specjalnych ofert z Prime Exclusive Deals.

Bezpłatna i szybka dostawa

Członkowie Amazon Prime otrzymują możliwość bezpłatnej, krajowej dostawy nawet na następny dzień bez minimalnej wartości zamówienia. Obejmuje ona miliony artykułów z ponad 30 kategorii, np. elektronika, komputery, książki, moda, dom i kuchnia, narzędzia, artykuły sportowe, zabawki.

Amazon Prime Video – wielokrotnie nagradzane filmy i seriale w jednym miejscu

Użytkownicy Amazon Prime otrzymują także nieograniczony dostęp do Amazon Prime Video – platformy streamingowej z popularnymi filmami i programami telewizyjnymi, w tym serialami Amazon Original TV: „Tom Clancy's Jack Ryan”, „Dobry omen”, „The Boys” oraz nagrodzonymi Emmy „Fleabag” i „Wspaniała pani Maisel”. Na platformie znajdują się także oryginalne filmy, w tym „Książę w Nowym Jorku 2”, „Kolejny film o Boracie”, „Bez skrupułów” Toma Clancy'ego, „Wojna o jutro” i „Hannah”, w którym występuje Joanna Kulig. Uzupełnieniem wachlarza materiałów jest również linia sportowych seriali dokumentalnych, w tym „Wszystko albo nic: Tottenham Hotspur”, „Wszystko albo nic: Manchester City”, „When Eagles Dare: Crystal Palace F.C.”, „Steven Gerrard's Make Us Dream”, „Take Us Home: Leeds United” oraz „Inside Borussia Dortmund”. Na Amazon Prime Video w formie filmu dokumentalnego przedstawione zostaną także życie i droga do sławy polskiego napastnika Roberta Lewandowskiego. Premiera tego dokumentu zaplanowana jest na 2022 rok. Członkowie Amazon Prime mogą nie tylko oglądać wybrane tytuły na swoich urządzeniach w domu, ale także pobrać je za pomocą aplikacji na telefon lub tablet i cieszyć się rozrywką w dowolnym miejscu bez dostępu do internetu.

Prime Gaming – świat gier i wyjątkowych prezentów dla ich fanów

Prime Gaming to popularna na całym świecie platforma dla fanów gier. W ramach usługi można otrzymać darmowe gry na PC, ekskluzywną zawartość w grach oraz darmową miesięczną subskrypcję Twitch.

Prime Exclusive Deals – specjalne oferty na najpopularniejsze marki

Członkowie Amazon Prime otrzymują również dostęp do najlepszych ofert od popularnych marek, w tym atrakcyjne zniżki podczas największego święta zakupów - Amazon Prime Day. Jest to dzień, w którym użytkownicy mają okazję kupić produkty w wyjątkowo niskich cenach.

Klienci, którzy do tej pory nie korzystali z promocji Amazon, mogą wypróbować Amazon Prime bez kosztów przez 30 dni. Każdy klient posiadający abonament telefoniczny lub internetowy może wygodnie aktywować usługę poprzez aplikację Play24 lub w przypadku użytkowników posiadających PLAY NOW TV, poprzez dekoder TV BOX.

Użytkownicy, którzy mieli włączoną usługę Amazon Prime Video za 25 zł miesięcznie automatycznie otrzymali dostęp do wszystkich korzyści Amazon Prime w niższej cenie – za 10,99 zł.

Więcej szczegółów na temat oferty znajduje się na stronie play.pl.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.