Kurierzy Poczty Polskiej w okresie przedświątecznym dostarczą paczki także w soboty
Począwszy od 27 listopada br., kurierzy Poczty Polskiej rozpoczną doręczanie przesyłek także w soboty. W okresie przedświątecznym liczba obsługiwanych tygodniowo paczek jest większa nawet o 50–70% w porównaniu do zwykłego okresu.
Kurierzy Poczty Polskiej już od 27 listopada będą doręczać przesyłki także w soboty. To odpowiedź Spółki na dynamiczny wzrost obsługiwanego wolumenu, napędzany akcjami sprzedażowymi sklepów internetowych w ramach tzw. Black Friday oraz przedświątecznymi zakupami Polaków. W ostatnią sobotę listopada pocztowcy dostarczą paczki mieszkańcom województw (i miast): dolnośląskiego (Dzierżoniowa, Jelcza, Jeleniej Góry, Laskowic i Wrocławia), łódzkiego (Łodzi), małopolskiego (Kraków), mazowieckiego (Ciechanowa, Piaseczna, Płocka, Ostrołęki, Siedlec i Warszawy), podkarpackiego (Rzeszowa), wielkopolskiego (Poznania, Ostrowa Wielkopolskiego, gminy Komorniki), zachodniopomorskiego (Szczecina). Lista miejscowości objętych akcją doręczania przesyłek w przedświąteczne soboty będzie rozszerzana.
– Coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy w sklepach internetowych, ponieważ jest to rozwiązanie wygodne i, co szczególnie ważne w czasach pandemii, bezpieczne. Jesteśmy przygotowani do obsługi rosnącej z tygodnia na tydzień liczby paczek i dostarczania klientom radości w postaci prezentów świątecznych – albo pod wskazany adres przez kuriera, albo do jednego z ponad 17 tys. punktów odbioru. W okresie przedświątecznym nasi kurierzy będą doręczać przesyłki Pocztex i paczki także w soboty, 27 listopada otrzymają je mieszkańcy kilkunastu miast z siedmiu województw – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Podobnie jak w ubiegłych latach, Spółka zachęca klientów, by nie odkładali zakupów lub wysyłki prezentów na ostatnią chwilę.
Poczta Polska prowadzi także akcję sezonowej rekrutacji pracowników, której celem jest usprawnienie obsługi paczek w grudniu. Spółka poszukuje pracowników do sortowni przesyłek oraz kierowców, którzy zapewnią terminowe doręczanie przesyłek przed świętami.
Coraz większą popularnością klientów Poczty Polskiej cieszy się możliwość odebrania przesyłki w punkcie odbioru. Klient sam decyduje kiedy i gdzie zgłosi się po swoje zakupy. W całej Polsce Poczta Polska, wspólnie z partnerami (sklepy Żabka, stacje PKN Orlen, kioski i saloniki prasowe Ruch) udostępnia ponad 17 tys. takich miejsc. Warto także przypomnieć, że w okresie ostatnich miesięcy sieć logistyczna Poczty Polskiej została przemodelowana, aby zapewnić lepszą terminowości dostaw.
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28