media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” nr 44: ZAMACH NA DZIECIŃSTWO Ideologia LGBT coraz częściej bierze na cel maluchy.

– To dzieci – jeszcze nieświadomie – stają się celem ataków tych, którzy chcą zmienić nasze społeczeństwa i pragną wychować sobie rzesze ogłupionych konsumentów. Tylko rodzice mogą postawić temu tamę pisze Małgorzata Wołczyk w artykule „W imię dzieci”. 

Na łamach „Do Rzeczy” również:

– „A więc wojna” – napisał Jacek Saryusz-Wolski po przyjęciu przez Parlament Europejski rezolucji w sprawie Polski. Głos tego polityka, bodaj najwybitniejszego znawcy Unii Europejskiej, jakiego mamy, zawsze był głosem wołającego na puszczy – zarówno wtedy, gdy formalnie był on członkiem PO, jak i wtedy, gdy przeszedł do PiS i nawet został przez partię obecnie rządzącą ogłoszony symbolicznie jej kandydatem na przewodniczącego Rady Europejskiej zauważa Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Dość naiwności: to jest wojna:”. 

– „Nie ośmielam się twierdzić, że są proste” – pisze o swoich opowiadaniach argentyński pisarz we wstępie do „Raportu Brodiego”. Dodajmy: Ale za to jakie dobre! – recenzuje Piotr Gociek w artykule „Powroty Borgesa”. 

Przysłuchiwałem się wystąpieniom na forum Parlamentu Europejskiego po przemówieniu premiera Mateusza Morawieckiego. Wystąpieniom, nie debacie! Debaty nie było – zauważa Jan Bogatko w tekście „Europa, Europa”.

– Chińczycy wyprzedzili Amerykanów w badaniach nad bronią hipersoniczną. Co to oznacza dla Waszyngtonu? wyjaśnia Piotr Włoczyk w artykule „Hipersoniczny koszmar”. 

– Przez pandemię oraz globalne problemy z dostępem do półprzewodników na całym świecie brakuje nowych samochodów. Ceny szybko rosną, a na niektóre modele trzeba czekać ponad pół roku. Eksperci ostrzegają, że na przełomie roku nie będzie tradycyjnej przeceny, a od stycznia auta spalinowe klasy premium mogą zdrożeć nawet o jedną czwartą – zauważa Jacek Przybylski w tekście „Aaa... auta brak”. 

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Piotr Semka liczy szable Tuska w Platformie. 

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 2 listopada 2021. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.