nowe produkty/usługi

Kanał DIZI w ofercie PLAY NOW i PLAY NOW TV

29.10.2021 | Play
  • Rozszerzenie pakietu Extra o nowy kanał DIZI
  • Bezpłatne okno dla wszystkich użytkowników PLAY NOW i PLAY NOW TV do końca stycznia 2022 roku

 

Play po raz kolejny uatrakcyjnia swoją ofertę telewizyjną wzbogacając ją o nowy kanał. Do pakietu Extra dołącza DIZI, czyli najnowsza stacja w portfolio Grupy Kino Polska TV.

 

DIZI emituje tureckie seriale pełne emocji, wzruszających chwil i bogatej kultury znad Bosforu. Dla wszystkich użytkowników ofert PLAY NOW i PLAY NOW TV z dekoderem TV BOX nowy kanał będzie dostępny bez dodatkowych opłat przez najbliższe 3 miesiące, czyli do końca stycznia 2022 roku.

 

DIZI to kanał telewizyjny, który zabiera widzów w pasjonującą podróż do świata tureckich seriali. Nazwa kanału pochodzi od tureckiego słowa oznaczającego bardzo popularny w Turcji gatunek wysokobudżetowych seriali premium, których akcja najczęściej dzieje się w Stambule lub regionie Anatolii. DIZI prezentuje chwytające za serce historie przedstawione na tle tureckiej kultury, sposobu życia i unikalnej ścieżki dźwiękowej. To opowieści o miłości i zdradzie, skomplikowanych relacjach międzyludzkich i więzach rodzinnych. DIZI skradł serca widzów na całym świecie – kanał jest obecny już w kilkudziesięciu krajach i udowadnia, że emocje nie znają granic. Hitami ramówki kanału DIZI są m.in. seriale „Narzeczona ze Stambułu”, „Maleńkie morderstwa” czy „Miłość i brudne pieniądze”.

Pakiet Extra jest dostępny w ramach wariantu rozszerzonego PLAY NOW TV lub jako element dodatkowy do pakietu Podstawowego – wtedy oferowany jest przez pierwsze 30 dni za darmo, po czym opłata miesięczna wynosi 20 zł. Warto zwrócić uwagę, że dodanie kanału DIZI do pakietu Extra nie powoduje podniesienia jego ceny.

Z PLAY NOW można korzystać w aplikacjach mobilnych, na urządzeniach opartych na Android TV, przez stronę playnow.pl, w SmartTV Samsung lub LG oraz z dekoderem w ofercie PLAY NOW TV. Pakiet Podstawowy PLAY NOW w cenie abonamentu daje dostęp do programów filmowych, serialowych, sportowych, dziecięcych, popularno-naukowych oraz rozrywkowych, m.in. HISTORY, Polsat, TV Puls, TVP 1, Warner TV, Stopklatka, TVN, NickToons czy Comedy Central. Natomiast pakiet Podstawowy PLAY NOW TV w ofercie z dekoderem, jest rozszerzony o dodatkowe 8 kanałów, w tym National Geographic, FOX czy Disney Channel. Korzystanie z PLAY NOW z internetem od Play nie zmniejsza pakietu danych. Pakiet Podstawowy PLAY NOW lub PLAY NOW TV może być rozszerzony o pakiety dodatkowe: Sport, Extra, Kids, News czy HBO GO.

Szczegóły na temat oferty telewizyjnej PLAY NOW oraz PLAY NOW TV dostępne są na stronie www.play.pl oraz w salonach sprzedaży.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.