towary konsumpcyjne nauka/edukacja/szkolenia
Podróż przez kuchnie świata w Akademii Kulinarnej Amica
Risotto z prawdziwkami, wegański ramen czy świąteczna tarta makowa z konfiturą pomarańczową – to tylko kilka propozycji z bogatego wachlarza dań, które przygotują uczestnicy warsztatów Akademii Kulinarnej Amica. Poznański showroom największego polskiego producenta sprzętu AGD już tej jesieni wypełnią aromatyczne zapachy i inspirujące rozmowy prowadzone przez pasjonatów kuchni europejskiej i orientalnej oraz znawców sekretów wina.
Po sukcesie internetowych edycji warsztatów gotowania, Amica zaprasza miłośników dobrej kuchni do wspólnych spotkań. Akademia Kulinarna Amica to zaplanowany jeszcze na ten rok cykl stacjonarnych warsztatów, które odbędą się w nowoczesnym showroomie wyposażonym w wielofunkcyjne sprzęty AGD marki Amica, zlokalizowanym na poznańskim stadionie przy ul. Bułgarskiej 17. Program obejmuje dziewięć spotkań kulinarnych oraz warsztat wiedzy o winie. Wszystko oczywiście połączone z degustacją.
Kilkunastoosobowe grupy szkolić będzie przede wszystkim, znany już z warsztatów w formie online, szef kuchni restauracji IT Kacper Sobkiewicz, współpracujący od kilku lat z marką Amica. W nowym sezonie Akademii Kulinarnej dołączą do niego mistrzowie japońskiej kuchni i sztuki winiarstwa: sushi master Bartłomiej Wrzesiński, który swoją kulinarną przygodę rozpoczął w 2006 roku w pierwszym w Poznaniu sushi barze Sakana oraz Kazimierz Dębicki, sommelier związany z poznańskim SPOT-em i współzałożyciel winiarni i restauracji WinoBramie.
Program obejmuje warsztaty z przygotowywania włoskich makaronów i łączenia ich z właściwymi sosami, mniej znanych dań kuchni włoskiej i nietypowych włoskich smaków, oryginalnego japońskiego sushi i jego sekretów, orientalnej kuchni wegańskiej i wegetariańskiej, azjatyckich zup ramen i pho, zaskakująco prostych dań z owoców morza, klasycznych potraw wigilijnych w nowej odsłonie, wykwintnych przekąsek na domowe imprezy oraz nowoczesnych tart, ciast i deserów, wykorzystujących tak oryginalne dodatki jak… gąbka jadalna! Podczas warsztatów uczestnicy zdobędą wiedzę na temat danej kuchni, jej produktów i smaków oraz poznają w praktyce zasady przygotowywania i komponowania potraw. Każde spotkanie potrwa trzy godziny, a zakończy je wspólna kolacja złożona z przygotowanych dań.
W programie zaplanowany jest także warsztat podstawowej wiedzy o winie. Winiarskie A, B, C obejmie teorię i praktykę. Uczestnicy będą zgłębiać m.in. analizę wzrokową i sensoryczną, rozpoznawanie aromatów, ale też zasady serwowania i łączenia wina z jedzeniem.
Jednorazowy koszt uczestnictwa w wybranych warsztatach to od 180 zł do 250 zł od osoby. Zapisy na warsztaty są prowadzone za pośrednictwem strony: Akademia Kulinarna Amica - zapisy.
kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl
tel: +48 882 393 992
Biuro Prasowe
media@amica.pl
informacje o firmie
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.
kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl
tel: +48 882 393 992
Biuro Prasowe
media@amica.pl
informacje o firmie
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.