polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” nr 42: Kino nienawiści. "Wesele" Smarzowskiego utrwala wzorce antypolskiej propagandy.
Podatnicy wyłożyli ponad 6 mln zł na film „Wesele” (2), który ich samych obraża, zohydza i pokazuje w sposób niezgodny z prawdą – pisze Dariusz Wieromiejczyk w artykule "Polak to pijak, antysemita i homofob".
Na łamach „Do Rzeczy” również:
– Nagle dowiedzieliśmy się, że nie walczyliśmy o niepodległość, tylko o „bycie w Europie”. Co to znaczy – pyta Rafała Ziemkiewicz w tekście "Nowy europejski patriotyzm".
– Po 26 latach w Polsce podniesione zostaną mandaty za wykroczenia drogowe. Na jakie ostatecznie stawki zgodzą się posłowie, którzy właśnie zaczynają pracę nad tym projektem? – pisze Łukasz Zboralski w tekście "Mandaty w górę. Ale o ile?".
– Obecny ambasador Polski w Izraelu niebawem obejmie placówkę w Waszyngtonie. Jakim dyplomatą jest Marek Magierowski? – pyta Maciej Pieczyński przedstawiając sylwetkę Magierowskiego w artykule "Na kłopoty Magierowski".
– Ze społeczności wiernych wydzielona została zbiorowa ofiara, a Kościół jest utrwalany w pozie zbiorowego agresora. I tak ograniczony zakres tragicznych zdarzeń ulega przekształceniu w medialnych narracjach poprzez słowa takie jak „horror” czy „potop” – wskazuje Tomasz Rowiński w artykule "Raport hańby czy atak na Kościół?".
– Wynik październikowych wyborów do Izby Poselskiej, który utorował czeskiej prawicy pod wodzą Petra Fialy powrót do władzy, ma dla Polski szczególne znaczenie. Czechy to czwarty największy partner gospodarczy Polski i sąsiad, z którym mamy najdłuższą granicę państwową – analizuje Maciej Szymanowski w publikacji "Premier Fiala?".
– Rada Polityki Pieniężnej podwyższyła stopy bazowe – jej członkowie w końcu przestraszyli się coraz poważniejszych sygnałów ostrzegawczych – zauważa Łukasz Warzecha w tekście "Inflacja kontra Polska".
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również wywiad z Anną Marią Siarkowską, posłanką PiS, przewodniczącą Parlamentarnego Zespołu ds. Sanitaryzmu, który przeprowadził Ryszard Gromadzki.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 18 października 2021. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.