nowe produkty/usługi transport

Nowa usługa w obrocie zagranicznym: Paczka Premium

07.10.2021 | Poczta Polska

Z uwagi na rosnące zainteresowanie usługami międzynarodowymi wśród Klientów biznesowych, Poczta Polska wprowadza do swojej oferty nowy produkt skierowany do tej wymagającej grupy nadawców − Paczkę Premium. Z nowej pozycji w ofercie Spółki skorzystać będzie można już w październiku. Paczka Premium trafi do odbiorców z 24 państw, a jej maksymalna waga wynieść może nawet 30 kg. 

Wprowadzenie Paczki Premium jest efektem partycypacji Spółki w międzynarodowym Projekcie Interconnect, zarządzanym przez International Post Corporation (IPC). Głównym celem tej ponadnarodowej inicjatywy, w której uczestniczy Poczta Polska, jest stworzenie atrakcyjnej oferty dla klientów z segmentu e-commerce, oczekujących spełnienia najwyższych standardów świadczonych usług – zarówno w kraju nadania, jak i w miejscu docelowym przesyłki.  

Jak to działa? 
Paczka Premium to usługa skierowana zarówno do istniejących partnerów biznesowych Spółki, jak również do nowych klientów, zainteresowanych wysyłką przesyłek za granicę. Wygodna obsługa nadań możliwa jest przez Internet, na stronie Elektronicznego Nadawcy. Paczka Premium umożliwia wysyłkę towarów i dokumentów o dopuszczalnej masie do 30 kg.
Termin doręczenia Paczki Premium uzależniony jest od kraju przeznaczenia. Każda przesyłka oznaczona jest specjalnym logo usługi oraz dedykowanym kodem kreskowym.

Na początek usługa Paczka Premium realizowana jest do 24 krajów: Austrii, Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Islandii, Irlandii, Litwy, Luksemburga, Łotwy, Niemiec, Norwegii, Portugalii, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch.  

Aktualny wykaz państw oraz terminów realizacji usługi znaleźć można pod tym linkiem.

Korzyści dla klienta 
Klienci, którzy wybiorą usługę Paczka Premium, zyskują dostęp do pełnego śledzenia przesyłki od momentu jej nadania, aż do chwili doręczenia za granicą. Kontrahenci mają również możliwość skorzystania z opcji otrzymania potwierdzenia doręczenia lub zwrotu przesyłki na wybrany przez siebie kanał komunikacji (SMS albo e-mail). Nadawca Paczki Premium może ponadto ubezpieczyć  przesyłkę w dogodnym dla siebie wariancie.

Dowiedz się więcej 
Więcej informacji o nowej usłudze Poczty Polskiej znajdą Państwo na stronie Paczki Premium

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie