turystyka/wypoczynek

Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town zaprasza pierwszych gości

Warszawa, 4 października 2021 r.  Z końcem września sieć Best Western Hotels & Resorts powiększyła swoje portfolio o nowy obiekt Best Western Plus w Olsztynie. Do sieci dołączył należący do grupy Polskiego Holdingu Hotelowego Hotel Kopernik, który po gruntownej modernizacji przyjął nową nazwę Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town. Trzygwiazdkowy obiekt znajduje się w samym centrum Olsztyna, tuż obok Starego Miasta.

Oferta Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town jest dopasowana do potrzeb gości turystycznych, a także osób podróżujących służbowo. Do dyspozycji podróżnych oddane są nowoczesne wnętrza na trzech piętrach, w tym 83 klimatyzowane pokoje w kategorii standard, premium, studio i apartament, a także cztery sale konferencyjne i sala bankietowa z możliwością organizacji przyjęcia do 150 osób. Każda z sal wyposażona jest w niezbędny sprzęt konferencyjny, taki jak projektor multimedialny, ekran, flipchart, podstawowe nagłośnienie, bezszumową klimatyzację, a także posiada możliwość zaciemnienia. Goście mogą korzystać również z restauracji serwującej dania kuchni śródziemnomorskiej i polskiej. Hotel dysponuje własnym parkingiem zewnętrznym i garażem podziemnym. 

- Cieszymy się, że możemy zaprosić pierwszych gości do Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town. Jestem przekonany, że hotel w nowej odsłonie zachwyci odwiedzających nowoczesnymi wnętrzami, dobrą kuchnią oraz obsługą na najwyższym poziomie. Zdecydowanym atutem naszego hotelu jest dokonała lokalizacja, która jest bardzo istotna przy pobytach biznesowych oraz wypoczynkowych. Jesteśmy otwarci na gości z segmentu biznesowego, a także na turystów, grupy zorganizowane czy sportowe. Oprócz świetnie wyposażonego zaplecza konferencyjnego zadbaliśmy o komfort podróżujących biznesowo – w naszym hotelowym lobby znajdą oni zaciszne miejsce, gdzie mogą w spokojnych warunkach popracować – podkreśla Łukasz Uliszewski, dyrektor Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town.

Doskonała lokalizacja Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town w otoczeniu licznych jezior sprawia, że jest on idealnym wyborem na pobyt wypoczynkowy. Lokalizacja obiektu była również inspiracją do wystroju zmodernizowanych pokoi, gdzie wykorzystano mgły nad Jeziorem Ukiel, błękit nieba, jasny piasek plaży i zieleń warmińskich lasów.

- Portfolio hoteli Best Western Plus w Polsce powiększyło się o olsztyński hotel, co jest dla nas kolejnym sukcesem, szczególnie w dzisiejszych czasach, będących wyzwaniem dla branży hotelowej. Wierzę, że lokalizacja obiektu w samym centrum miasta, doskonała oferta usług i udogodnień, a także ludzie, którzy tworzą niepowtarzalną atmosferę tego hotelu spełnią oczekiwania gości odwiedzających to miejsce. Wspieramy właścicieli hotelu naszym 75-letnim doświadczeniem, know-how lidera branży, które są szczególnie cenne w obecnej wymagającej sytuacji rynkowej. Jesteśmy przekonani, że wspólnie łącząc nasze siły będziemy świadkami sukcesu Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town - mówi Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Hotele Best Western Plus to nowoczesne wyposażenie i gustowne wnętrza. Marka wykracza poza standardowe oczekiwania oferując wszystko, od dobrze wyposażonych pokoi po dodatkowe udogodnienia. Wraz z programem Best Western® Rewards, zobowiązuje się do zapewnienia najwyższego poziomu gościnności i wyjątkowego doświadczenia na poziomie lokalnym jak i na całym świecie.

kontakt dla mediów
Marta Ortiz
Senior Account Executive, MSL
Marta Ortiz

marta.ortiz@mslgroup.com

tel: +48 22 448 98 00

informacje o firmie

Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską należącą do globalnej sieci BWH Hotel GroupSM. Oferując 18 marek i około 4700 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie*, BWH Hotel Group odpowiada na oczekiwania inwestorów i gości. Portfolio marek obejmuje: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku przejęcia sieć wzbogaciła swoją ofertę o marki: WorldHotelsTM Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted. Portfolio uzupełniają także marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus®, SureStay Collection® i SureStay StudioSM**. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.bestwestern.comwww.bestwesterndevelopers.com, www.worldhotels.com i www.surestay.com

* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.

** Wszystkie hotele Best Western, WorldHotels i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.

Polski Holding Hotelowy to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym, której celem jest skonsolidowanie i nowoczesne zarządzanie hotelami, należącymi do spółek Skarbu Państwa. W grupie kapitałowej PHH znajduje się łącznie 27 hoteli i obiektów, co czyni ją drugą największą spółką hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. PHH od wielu lat współpracuje jako franczyzobiorca z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group.

załączniki

więcej z kategorii turystyka/wypoczynek

kontakt dla mediów
Marta Ortiz
Senior Account Executive, MSL
Marta Ortiz

marta.ortiz@mslgroup.com

tel: +48 22 448 98 00

informacje o firmie

Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską należącą do globalnej sieci BWH Hotel GroupSM. Oferując 18 marek i około 4700 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie*, BWH Hotel Group odpowiada na oczekiwania inwestorów i gości. Portfolio marek obejmuje: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku przejęcia sieć wzbogaciła swoją ofertę o marki: WorldHotelsTM Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted. Portfolio uzupełniają także marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus®, SureStay Collection® i SureStay StudioSM**. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.bestwestern.comwww.bestwesterndevelopers.com, www.worldhotels.com i www.surestay.com

* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.

** Wszystkie hotele Best Western, WorldHotels i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.

Polski Holding Hotelowy to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym, której celem jest skonsolidowanie i nowoczesne zarządzanie hotelami, należącymi do spółek Skarbu Państwa. W grupie kapitałowej PHH znajduje się łącznie 27 hoteli i obiektów, co czyni ją drugą największą spółką hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. PHH od wielu lat współpracuje jako franczyzobiorca z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group.