wydarzenia media/marketing/reklama
Michał Chabas Dyrektorem Zarządzającym ds. Rozwoju Produktów w PMPG Polskie Media S.A.
1 października br. stanowisko Dyrektora Zarządzającego ds. Rozwoju Produktów (Wprost i Do Rzeczy) w PMPG Polskie Media S.A. obejmie Michał Chabas. Do jego głównych zadań należeć będą: strategiczny rozwój Grupy PMPG, analiza nisz i szans rynkowych, współpraca z partnerami biznesowymi dostarczającymi know-how w zakresie technologii i kontentu oraz współpraca z dyrektorami rozwoju produktu w zakresie zoperacjonalizowania strategii Grupy na poziomie poszczególnych serwisów i tytułów wydawniczych. Na tym stanowisku będzie raportował do prezes zarządu PMPG Polskie Media Katarzyny Gintrowskiej.
Michał Chabas ostatnio był związany z Wirtualną Polską gdzie zarządzał i odpowiadał produktowo za stronę główną WP oraz obszary sportu, O2, informacji i serwisów lokalnych. Wcześniej pracował w CISCO, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż technologii na terytorium Polski.
„Z podziwem śledziłem jak w ostatnich latach PMPG z sukcesem budowała zasięgi produktów wydawniczych online, a w przypadku tygodnika WPROST realizowała jego całkowitą cyfryzację. Ta transformacja nie dobiegła jeszcze końca. Zależy mi na kontynuowaniu obranej ścieżki odważnych decyzji. W ostatnich latach na rynku wydawniczym online doszło do rozwoju wielu procesów, które wdrożone będą stanowiły dla całej PMPG ogromną szansę na dalszy wzrost zasięgów, lojalizację użytkowników i przyrost liczby subskrybentów.” – deklaruje Michał Chabas.
Od 1 października do zespołu PMPG dołączy również Adam Zaręba, który na stanowisku Managera ds. Sprzedaży Programatycznej i Siatki Reklamowej będzie odpowiadał za rozwój i efektywne zarządzanie siatką reklamową.
Adam Zaręba przez ostatnie pięć i pól roku pracował w spółce Yieldbird, gdzie zarządzał zespołem analityków odpowiedzialnych za maksymalizację przychodów największych wydawców. Wcześniej był związany ze spółką Agora.
PMPG Polskie Media S.A.
Spółka holdingowa działająca na rynku tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl i e-tygodnika „Wprost” oraz spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”.
Dzięki stale rosnącej liczbie użytkowników należących do Grupy serwisów internetowych, głównie wprost.pl i dorzeczy.pl, PMPG trafiła wiosną 2020 roku do Top 20 wydawców internetowych w Polsce. Dziś ma ponad 7 mln użytkowników (RU) generujących ponad 120 mln odsłon (za Gemius/PBI, sierpień 2021r.)
PMPG silnie angażuje się w proces przemian cyfrowych. We współpracy z międzynarodowymi partnerami Quadtalent Europe Limited (spółką zależną od Quadtalent Technology) oraz North Summit Capital GP Limited, zamierza przyspieszyć transformację cyfrową Grupy Kapitałowej oraz stworzyć innowacyjne modele biznesowe i platformy technologiczne bazujące na sztucznej inteligencji, których efektem ma być zbudowanie unikalnej i trwałej przewagi konkurencyjnej w Europie. Powołała w tym celu międzynarodową spółkę B8 International AG z siedzibą w Szwajcarii, która rozwija się i pracuje nad tym projektem.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.