nowe produkty/usługi transport
Poczta Polska: nowa lokalizacja placówki w Łososinie Dolnej
Mieszkańcy Łososiny Dolnej (woj. małopolskie) mogą już korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowoczesnej placówce pocztowej przeniesionej do nowej lokalizacji. Urząd Pocztowy Łososina Dolna został przeniesiony z dotychczasowej lokalizacji do budynku Centrum Kultury i Promocji Gminy.
Jednym z priorytetów operatora pocztowego jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych.
Nowa placówka w Łososinie Dolnej została zaprojektowana w nowoczesnej aranżacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji dwa wygodne okienka, w których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz strefę handlową.
– Placówki muszą być tworzone lub alokowane do miejsc, które zapewniają ich rentowność oraz przekształcane i rozwijane tak, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał sprzedaży usług i towarów handlowych. Spełniając oczekiwania naszych klientów będziemy również rozwijać ofertę handlową i zadbamy o jej atrakcyjną ekspozycję – podkreśla Andrzej Bodziony wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.
Placówka jest również dostosowana do obsługi osób niepełnosprawnych – znajduje się na parterze budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych oraz obniżonym stanowiskiem obsługi.
– Oddajemy klientom do dyspozycji nowoczesną placówkę w nowej lokalizacji w nowo wybudowanym Centrum Kultury i Promocji Gminy. Poprzednia lokalizacja nie zapewniała należytego stanu technicznego i estetycznego. Cieszę się zatem, że nasi klienci będą korzystać z komfortowej sali obsługi w placówce w nowej i przyjaznej aranżacji oraz wydłużonych godzin obsługi – podkreśla Mirosław Mętel, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Krakowie.
Obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30-16:00, a w piątki w godz. 8:00-20:00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.
Na terenie Regionu Sieci w Krakowie funkcjonują 494 placówki pocztowe, w tym 141 agencji pocztowych.
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28