media/marketing/reklama

Netia reklamuje mistrzowskie oferty

23.08.2021 | Netia

Dziś (23 sierpnia) wystartowała telewizyjna kampania reklamowa pakietów światłowodowego internetu z TV pod hasłem „Mistrzowskie rozegranie w Netii”. Natomiast 1 września ruszy kampania OOH (out of home), promująca oferty m.in. światłowodu do 1 Gb/s, stworzone z myślą o osobach, które nie mieszkają długo w jednym miejscu.

Kampania reklamowa ATL - która wystartowała 23 sierpnia i potrwa do 10 października - wspiera sprzedaż promocyjnych pakietów światłowodowego dostępu do internetu nawet do 1 Gb/s z atrakcyjnymi usługami telewizyjnymi w cenie od 60 zł miesięcznie i 3 miesiącami na start gratis (więcej o ofercie w tej informacji prasowej)

Bohaterami najnowszych spotów pt. „Mistrzowskie rozegranie w Netii” jest rodzina kibicująca polskim siatkarzom (1 września startują Mistrzostwa Europy w siatkówce mężczyzn, których współgospodarzem jest Polska) oraz para świetlistych korników, rozmawiająca z zachwytem o domownikach.

- Z myślą o telewizji przygotowaliśmy spoty 30 i 15 sekundowe, które będą emitowane na antenach stacji Grupy Polsat Plus oraz TVN Discovery Polska. Natomiast pod kątem działań performace w internecie powstały klipy 6-sekundowe. Za kreację odpowiada agencja Freundschaft, wcześniej funkcjonująca pod nazwą Scholz & Friends. spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum. – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii.

Dla studentów i nie tylko

Z kolei 1 września ruszy kampania reklamowa OOH (out of home) nowej oferty światłowodowego dostępu do internetu z serwisem muzycznym TIDAL w cenie, z umową na zaledwie 9 miesięcy, w tym 1. miesiąc na start gratis (więcej o ofercie w tej informacji prasowej)

Łącznie na blisko 700 podświetlanych tablicach reklamowych, zlokalizowanych na dworcach i w ich pobliżu w: Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu oraz warszawskim metrze, sympatyczny świetlisty kornik, bohater marki Netia, wskazuje przechodniom i pasażerom kierunek na niższy rachunek za światłowodowy dostęp do internetu. Na plakatach Netia przypomina, iż wg Speedtest.pl, światłowód Netii jest najszybszy wśród ogólnopolskich dostawców internetu w tej technologii.

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

O Netii:

Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Polsat Plus. Dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

O Netii:

Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Polsat Plus. Dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.