polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” nr 34: „Zielony komunizm kontra Polska”. Banda ideologów cofnie nas w rozwoju o kilka dekad.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
- Szarża izraelskiego szefa MSZ ujawniła, że Żydzi zinstrumentalizowali pamięć o cierpieniach swego narodu i uczynili z niej narzędzie do czerpania nieuczciwych zysków. Tę potyczkę Polska wygrała, ale bitwa dopiero przed nami – Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Wojna w trójkącie” pisze o tym, jak politycy Izraela zalicytowali za wysoko używając nienawiści do Polski .
- Budowany przez 20 lat „nowy” Afganistan rozsypał się jak domek z kart w ciągu kilku dni. Rządy talibów cofną ten kraj cywilizacyjnie o kilkaset lat – Wojciech Repetowicz w tekście „Emirat talibów” analizuje to, co stało się w Afganistanie po wycofaniu wojsk USA.
- Polska nie jest niczyją kolonią – mówi twardo w rozmowie z Ryszardem Gromadzkim minister w Kancelarii Premiera Łukasz Schreiber.
- Publikacja kontraktów Pfizera na sprzedaż i dostawę szczepionek przeciw COVID-19 budzi uzasadnione wątpliwości co do godziwości zawieranych przez państwa umów i sposobu prowadzenia kampanii szczepień – Wojciech Golonka w tekście „Siła Pfizera” analizuje zapisy kontraktów, które na zakup szczepionek z gigantem farmaceutycznym zawierały państwa.
- „Sprzedawczyk”, „zdrajca”, „kanalia”, „szmata” – to tylko łagodniejsza część wyzwisk, które spadły na Pawła Kukiza po głosowaniu nad nowelizacją tzw. ustawy medialnej. Politycy opozycji, którzy na co dzień załamują ręce nad mową nienawiści, kolejny już raz dali upust swojej frustracji – wytyka Karol Gac w tekście „Tsunami hejtu”.
Kamila Baranowska w tekście „Być jak Andrzej Lepper” ocenia przyszłość Agrounii, która właśnie została zarejestrowana jako partia polityczna.
Krystian Kratiuk w tekście „Biskup pośrodku nagonki” przypomina niezłomną postawę zmarłego niedawno arcybiskupa Henryka Hosera.
Dr hab. Paweł Szuszczyński wspomina dla „Do Rzeczy” swoje przeżycia, gdy jako jeden z żołnierzy wziął udział w agresji Układu Warszawskiego na terytorium Czechów i Słowaków. Jego relacja nosi tytuł: „Byłem okupantem”.
Piotr Włoczyk w tekście „Hunter poluje na dolary” relacjonuje szokujące życie syna prezydenta USA i to, jak mainstreamowa media w Stanach Zjednoczonych próbują te zachowania wytłumaczyć.
Ponadto w numerze „Do Rzeczy”: kolejny fragment książki „Piątka u Semki” („Bliźniacy w oblężonej stoczni”); Agnieszka Niewińska o wzroście zainteresowania preppersami podczas pandemii („Gotowi na wszystko”); Wiesław Chełminiak o zapomnianej pierwszej gwieździe polskiego malarstwa („Polska Gwiazda Polarna”); Piotr Gociek poleca, na co wybrać się do kina („Lato zbrodni”); Marian Piłka o wspólnych kontach emerytalnych małżonków („Wspólne konto emerytalne męża i żony”); Łukasz Czarnecki o zwykłych mieszkańcach starożytnego Rzymu („Jak żyć, cezarze?”); Jakub Woziński o tym, jak Szwajcaria oparła się naciskom UE („Szwajcaria na celowniku”); Łukasz Zboralski o tym, czy sportowe opaski naprawdę pomagają utrzymać sportowy tryb życia („Opasani sportem”); Jacek Komuda o zamku w Janowcu („Potęga i upadek Janowca”).
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 23 sierpnia 2021. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.