Łukasiewicz z kampanią wizerunkową zwiększającą rozpoznawalność marki i oferty
Łukasiewicz ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności Sieci Badawczej Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
Zwycięzca przedstawi koncepcję strategii, zaprojektuje oraz zrealizuje ogólnopolską kampanię medialną na rzecz zwiększenia rozpoznawalności marki Łukasiewicz, z wykorzystaniem efektywnych narzędzi i kanałów dotarcia. Po realizacji działań kampanijnych planowane jest przeprowadzenie badania na grupie docelowej kampanii w zakresie znajomości spontanicznej i wspomaganej marki Łukasiewicz oraz przeprowadzenie badania na grupie do 20 dziennikarzy podejmujących tematykę badań i innowacji w zakresie znajomości spontanicznej i wspomaganej marki Łukasiewicz.
Grupą docelową kampanii będą przedsiębiorcy, w tym właściciele oraz osoby decyzyjne w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, wyższa i średnia kadra zarządzająca w przedsiębiorstwach, managerowie oraz osoby odpowiedzialne za technologie, finanse, rozwój i innowacje w dużych firmach, inżynierowie działów technicznych i technologicznych, pracownicy obszarów badawczych przy i w przedsiębiorstwach, ze szczególnym uwzględnieniem tych rozważających wdrożenie innowacji w swojej firmie.
Ze szczegółami postępowania można zapoznać się na stronie na https://platformazakupowa.pl/transakcja/486889 .
Sieć Badawcza Łukasiewicz powstała w 2019 roku. Tworzą ją 32 instytuty z 12 miast w Polsce. Skupia blisko 7000 pracowników, dysponuje kilkuset laboratoriami i pracownikami oraz kilkoma tysiącami sztuk unikalnej aparatury badawczej. Łukasiewicz dostarcza atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne rozwiązania technologiczne. Oferuje biznesowi unikalny system „rzucania wyzwań”, dzięki któremu grupa 4 500 naukowców i inżynierów, w nie więcej niż 15 dni roboczych, przyjmuje wyzwanie biznesowe i proponuje przedsiębiorcy opracowanie skutecznego rozwiązania wdrożeniowego. Co najważniejsze – przedsiębiorca nie ponosi żadnych kosztów związanych z opracowaniem pomysłu na prace badawcze. Przedsiębiorca może zdecydować się na kontakt nie tylko przez formularz na stronie https://lukasiewicz.gov.pl/biznes/ ale także w ponad 50 lokalizacjach: instytutach Łukasiewicza i ich oddziałach w całej Polsce. Wszędzie otrzyma tę samą wysokiej jakości propozycję. Potencjał naukowo-badawczy Łukasiewicza skupia się wokół takich obszarów badawczych jak: zdrowie, inteligentna i czysta mobilność, transformacja cyfrowa oraz zrównoważona gospodarka i energia. Więcej informacji o Łukasiewiczu na stronie www.lukasiewicz.gov.pl oraz w Raporcie dostępnym pod linkiem: https://lukasiewicz.gov.pl/images/Raport-Lukasiewicza-2019-2020-Nauka-dla-Przyszlosci.pdf