budownictwo/nieruchomości

Inwestorzy wybierają Condo.pl Podsumowanie sprzedaży w pierwszej połowie 2021 roku

Condo.pl spółka partnerska PMPG Polskie Media S.A., specjalizująca się w sprzedaży luksusowych apartamentów wakacyjnych i condohoteli położonych w kurortach górskich i nad morzem, odnotowała w pierwszym półroczu 2021 r. sprzedaż 569 apartamentów o łącznej wartości 364,3 mln zł brutto co oznacza wzrost o 722% wobec 44,3 mln zł brutto w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Spółka nieustannie inwestuje w rozwój oferty

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy spółka Condo.pl wprowadziła na rynek siedem kolejnych projektów, w tym swój pierwszy condohotel na Mazurach. „Mazury Resort Ostróda” będzie pierwszym w Polsce condohotelem zarządzanym przez uznaną międzynarodową sieć hotelarską.

Przekroczone prognozy sprzedażowe apartamentów wakacyjnych

Mimo rosnących cen, apartamenty wakacyjne cieszą się dużym zainteresowaniem wśród Polaków. W pierwszym półroczu 2021 r. Condo.pl, prowadząca biura sprzedaży oraz wspierająca Inwestorów zainteresowanych nabyciem nieruchomości wakacyjnych o wysokim standardzie, sprzedała 569 apartamentów za łączną kwotę 364,5 mln zł. To ponad 1,5 raza więcej niż w całym zeszłym roku.

- Z końcem 2020 r. prognozowaliśmy liczbę transakcji na poziomie 500 apartamentów rocznie. Po pierwszym kwartale 2021 r. celowaliśmy w wynik na koniec roku rzędu 1000 jednostek o wartości ponad 650 mln zł. Jednak, jeśli obecne trendy się utrzymają, plany zrealizujemy z nawiązką - mówi Artur Wach, współzałożyciel Condo.pl.

Kurorty i wysoki standard apartamentów przyciągają Inwestorów i gości

Osiągnięty wynik jest efektem wzrostu zainteresowania nieruchomościami inwestycyjnymi oraz przemyślanej inwestycji w ofertę spółki.

- W pierwszej połowie roku wprowadziliśmy do sprzedaży „Hôtels & Préférence” w Szklarskiej Porębie, „Karkonosze Springs”, „Piemonte Hotel & Resort” w Karpaczu. Pod koniec drugiego kwartału br. ruszyliśmy z ofertą drugiego etapu inwestycji „Mercure Hotels Szczyrk Resort”. Aktualnie właśnie ten projekt sprzedaje się najlepiej. Z 453 lokali jedna piąta znalazła już nabywców po zaledwie trzech miesiącach sprzedaży. Wychodząc naprzeciwko oczekiwaniom naszych Klientów, poszerzyliśmy również ofertę o apartamenty w Międzyzdrojach i w pobliżu Pobierowa, czyli „Forest Międzyzdroje” oraz Sea Shell Apartments w Łukęcinie - mówi Artur Wach.

Zgodnie ze strategią spółki wszystkie rekomendowane przez nią hotele i lokale inwestycyjne wyróżniają się na tle konkurencji.

- Starannie wybieramy działki w miejscowościach wypoczynkowych, biorąc pod uwagę ich położenie względem plaż czy stoków narciarskich oraz dostępne atrakcje i dojazd. Nasze hotele mają unikalną architekturę, wystrój oddający lokalny charakter miejsca, wykończenie na najwyższym poziomie. Zapewniamy wszelkie udogodnienia: pełne zaplecze hotelowe w postaci recepcji, restauracji, SPA, basenu, sal fitness, bawialni dla dzieci. Dzięki temu nasi goście regularnie do nas wracają. Nawet w trudnym czasie lockdownu nie odwoływali rezerwacji, tylko przesuwali je w czasie - dodaje Artur Wach.

Spółka zacieśnia współpracę z międzynarodowymi sieciami hotelowymi

Nowością na platformie Condo.pl jest pierwszy projekt spółki położony na terenie Mazur. „Mazury Resort Ostróda” będzie pięciogwiazdkową inwestycją z aquaparkiem, SPA i centrum konferencyjnym. Jednocześnie piękne jeziora i lasy zapewnią jej duży walor wakacyjny. Jak dodaje przedstawiciel Condo.pl, apartamenty w tym mazurskim resorcie będą wyjątkowo atrakcyjne dla Inwestorów ze względu na zarząd obiektu. „Mazury Resort Ostróda” będzie pierwszym w Polsce condohotelem, który nie tylko będzie w międzynarodowej sieci franczyzy, ale również będzie przez nią bezpośrednio zarządzany.

W zeszłym roku Condo.pl zaczęła stawiać na międzynarodowe marki hotelarskie. W Szklarskiej Porębie i Szczyrku realizowana jest budowa apartamentów wakacyjnych pod marką „Mercure” należącą do AccorHotels. Obecność Partnerów tej klasy w inwestycjach lokalnych - pozwala spółce korzystać z globalnego ekosystemu usług hotelarskich, co przekłada się na nadrzędną pozycję Condo.pl wobec konkurentów, a co za tym idzie - na zwiększone zainteresowanie Inwestorów oferowanymi projektami.

Condohotele przyciągają Polskich przedsiębiorców

Spółka od ponad sześciu lat z powodzeniem rozwija model biznesowy condo w Polsce. Aktualnie oferuje udział w dwudziestu czterech projektach, z których większość zlokalizowana jest na południu kraju oraz na Pomorzu. Z usług spółki korzystają głównie polscy przedsiębiorcy i przedstawiciele wolnych zawodów.

Inwestorów przyciąga przede wszystkim możliwość bezobsługowego zarabiania na wynajmie wysokiej klasy apartamentów wakacyjnych w topowych miejscowościach wypoczynkowych oraz ogromny potencjał wzrostu wartości zakupionych aktywów. Równie istotna jest także możliwość posiadania drugiego domu, z którego mogą swobodnie korzystać w wolnym czasie.

Wszystkich zainteresowanych doradztwem w zakresie wyboru nieruchomości zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z Condo.pl lub do lektury opublikowanego przez spółkę w ubiegłym roku „Rankingu apartamentów wakacyjnych”.

Condo.pl

Portal Condo.pl (WWW) to doświadczony gracz na rynku condohoteli w Polsce. Specjalizuje się w wyszukiwaniu nieruchomości inwestycyjnych oraz okazji z rynku luksusowych mieszkań i domów w prestiżowych lokalizacjach. Świadczy kompleksowe doradztwo w zakresie nieruchomości dywidendowych, włącznie z rekomendacjami co do ich charakteru i przeznaczenia. Prowadzi także biura sprzedaży dla deweloperów. Firma stoi za sukcesem takich nieruchomości inwestycyjnych jak: Osada Morska Resort&Spa w Kołobrzegu, Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce, Tremonti Ski&Bike Resort w Karpaczu.

W 2015 roku we współpracy z tygodnikiem Wprost uruchomiła pilotażowy projekt pod marką Wprost Nieruchomości.  Na stałe na zasadach komercyjnych współpracuje ze spółkami z grupy PMPG Polskie Media SA i posiada odpłatne prawo do używania brandu „Nieruchomości Wprost”.

Wprost Nieruchomości

Nieruchomości Wprost (WWW) to pierwsza i największa w Polsce firma wyspecjalizowana w kompleksowej obsłudze projektów deweloperskich, w głównej mierze opartych o model Condo Hotelowy. Jest rozwiązaniem dla podmiotów, które potrzebują profesjonalnego i gotowego działu sprzedaży oraz marketingu.

PMPG Polskie Media S.A.

PMPG Polskie Media S.A. (GPW: PMPG) to notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych spółka holdingowa inwestująca w sektor mediów. Do Grupy Kapitałowej należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca tygodnika „wprost.pl” oraz spółka Orle Pióro, wydawca tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”.PMPG Polskie Media S.A. silnie angażuje się w proces przemian cyfrowych. We współpracy z międzynarodowymi partnerami Quadtalent Europe Limited (spółką zależną od Quadtalent Technology) oraz North Summit Capital GP Limited zamierza przyspieszyć transformację cyfrową Grupy Kapitałowej, jak i stworzyć innowacyjne modele biznesowe i platformy technologiczne bazujące na sztucznej inteligencji, których efektem ma być zbudowanie unikalnej i trwałej przewagi konkurencyjnej w Europie.

 

 

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.