Poczta Polska: nowa lokalizacja placówki w Rudzie Śląskiej
Mieszkańcy Rudy Śląskiej mogą już korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowoczesnej placówce pocztowej przeniesionej do nowej lokalizacji. Urząd Pocztowy Ruda Śląska 11 został przeniesiony z dotychczasowej lokalizacji na ulicę Edmunda Kokota 180.
Jednym z priorytetów operatora pocztowego jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych. Pomimo stanu epidemii Spółka prowadzi działania dedykowane klientom w zakresie dostępności do usług pocztowych oraz zwiększenia ich komfortu w korzystaniu z pełnej oferty produktów i usług.
Placówka w Rudzie Śląskiej została zaprojektowana w nowej aranżacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób korzystających z usług pocztowych. Klienci mają do dyspozycji dwa okienka, w których będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz strefę handlową. Placówka jest również dostosowana do obsługi osób niepełnosprawnych.
– Lokujemy placówki tam, gdzie jest zapotrzebowanie na nasze usługi. Placówka w Rudzie Śląskiej jest przykładem działań w sieci pocztowej, które realizujemy wdrażając Strategię Poczty Polskiej na lata 2021–2023. Placówki muszą być tworzone lub alokowane do miejsc, które zapewniają ich rentowność, dodatkowo dotychczasowe będą przekształcane i rozwijane tak, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał sprzedaży usług i towarów handlowych – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej. – Wsłuchując się w głosy naszych klientów będziemy też rozwijać ofertę handlową i zadbamy o jej atrakcyjną ekspozycję – dodaje Andrzej Bodziony.
Obsługa klientów w placówce w Rudzie Śląskiej będzie odbywała się w poniedziałki w godz. 9.00-20.00, a od wtorku do piątku w godz. 9.00-19.00. W placówce pocztowej będzie można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty. Ponadto założyć bezpłatne konto w Banku Pocztowym, wziąć kredyt lub wykupić ubezpieczenie. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.
Dostosowanie oferty sprzedażowej placówek nie tylko do sezonowych potrzeb klientów, ale także do bieżących wydarzeń sportowych i kulturalnych to jeden z elementów strategii sprzedażowej Spółki. Poczta Polska zanotowała wysoki wzrost sprzedaży asortymentu dostępnego w swoich placówkach, po 6 miesiącach tego roku o 16% w stosunku do analogicznego okresu roku 2020. Największe wzrosty w tym okresie Spółka zanotowała w sprzedaży gier i zabawek dla dzieci (o 55% w stosunku do 2020 roku), książek i kolorowanek dla dzieci (o 38,5%). Większym zainteresowaniem cieszyły się także słodycze, napoje oraz baterie.
– Oddajemy do dyspozycji naszym klientom nowoczesną placówkę w Rudzie Śląskiej. Cieszę się, że klienci będą korzystać z komfortowej, klimatyzowanej sali obsługi z lepszym dostępem do towarów handlowych. Mam nadzieję, że również docenią nową i przyjazną aranżację – podkreśla Klaudiusz Hercig, dyrektor Regionu Sieci Poczty Polskiej w Katowicach.
Na terenie Rudy Śląskiej funkcjonuje 17 placówek pocztowych, zaś w całym Regionie Sieci w Katowicach klienci mają do dyspozycji 692 placówek pocztowych.
Stan epidemii nie powstrzymuje Poczty Polskiej przed konsekwentną rozbudową sieci placówek. Atrakcyjność biznesowa poszczególnych lokalizacji decyduje o wyborze miejsc, gdzie powstają nowe placówki operatora narodowego. W ubiegłym roku w skali całego kraju zostało uruchomionych ponad 70 nowych placówek pocztowych, zarówno własnych, jak i agencyjnych. W całym kraju Poczta Polska posiada ponad 7,6 tys. placówek. To największa sieć świadcząca usługi w kraju.
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28