W wakacje powiedz TAK owocowej świeżości
Wreszcie nadeszły wyczekane wakacje i sezon urlopowy. W tym roku, w porównaniu z latem 2020, wyjazd na wakacje ma w planach więcej Polaków, a 47% wśród badanych decyduje się na urlop w kraju.[1] Co spakować na udany pobyt? Dobry nastrój, kremy UV, promienny uśmiech i soczyście owocowe cukierki do żucia Mentos, dzięki którym letnia przygoda nabierze jeszcze lepszego smaku!
Wakacje to czas odpoczynku oraz ekscytujących przygód, które na długo pozostają w pamięci. Wymarzony wyjazd, rozrywkowy urlop w mieście czy relaks w domowym zaciszu to idealna okazja, aby naładować baterie i w ciekawy sposób spędzić czas z najbliższymi. Aktywności sportowe, obcowanie ze sztuką, doskonalenie umiejętności kulinarnych, spokojny piknik na łonie natury, a może beztroski relaks z książką? To tylko kilka możliwości, które mamy podczas wakacji.
Letnie orzeźwienie
Podczas korzystania ze słonecznej pogody należy pamiętać o odpowiedniej o ochronie przed upałami. Nie zapominajmy o regularnym piciu wody, stosowaniu środków z filtrem UV, a także nakryciu głowy. A żeby zachować cały czas promienny nastrój i dodać sobie orzeźwiającej, pozytywnej energii, do podróżnego plecaka bądź torebki warto spakować owocowe cukierki Mentos.
– Nasze nowe hasło „Yes To Fresh” nawiązuje do korzeni marki i przypomina o tym, co jest dla nas najważniejsze, czyli świeżości. Nie tylko tej klasycznie rozumianej, ale i zastrzyku energii, orzeźwienia oraz nowych pomysłów i doświadczeń. Ta idea towarzyszy marce od dawna, w zasadzie od czasów pierwszej kampanii Mentos z lat 90 – komentuje Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska. Cukierki Mentos w wersji Fruit mogą przywoływać dobre wspomnienia, bo towarzyszą Polakom od lat. Pomimo upływu czasu ten owocowy miks nadal zaskakuje świeżością i tym samym zachęca do wyciskania letnich przygód garściami – dodaje Michał Bonecki.
Cukierki do żucia Mentos w klasycznej, poręcznej rolce możemy mieć zawsze przy sobie i cieszyć się smakiem lata. Niech wakacyjne wyjazdy upłyną pod hasłem „Yes to Fresh”.
[1] Badanie ARC Rynek i Opinia zrealizowane metodą CAWI
https://arc.com.pl/wakacje-w-polsce-mimo-ze-drogo/