towary konsumpcyjne transport

Stań do wyścigu Lenovo. Do wygrania 15 motocykli Ducati Monster

23.06.2021 | Lenovo

Lenovo Polska organizuje konkurs o nazwie „Forza Ducati! Forza Lenovo”, w którym do wygrania jest 15 motocykli Ducati Monster o wartości 53 900 tysięcy złotych każdy. W promocji mogą wziąć udział partnerzy biznesowi firmy, którzy zadeklarują swój udział na stronie https://www.lenovopolska.pl/ducati oraz dokonają zakupów wybranych produktów z portfolio sprzętów biznesowych marki Lenovo do 30 listopada 2021 roku.

Warszawa, 23 czerwca 2021 r. – W konkursie organizowanym przez Lenovo Polska mogą wziąć udział firmy zarejestrowane w Lenovo Partner Hub, których przedstawiciele w okresie od 1.04.2021 r. do 30.11.2021 r. wypełnili formularz rejestracyjny oraz zakupili wybrane modele z oferty biznesowej Lenovo. Wzięcie udziału w konkursie wymaga rejestracji na stronie https://lenovopolska.pl/ducati/#form, a zwyciężyć można w jednej z 9 kategorii takich jak: Platinum, Gold, Integrator, Silver, Reseller, Authorized, Monitory, Desktopy i Case Study. Produkty objęte promocją dostępne u następujących dystrybutorów: Ab.pl, Also, Ingram Micro oraz Tech Data.

Nagrodą główną w konkursie jest jeden z 15-stu motocykli Ducati Monster. Najnowszy model z oferty włoskiego producenta cechuje się niewielką wagą i rozmiarem, różnymi trybami jazdy oraz wiodącymi rozwiązaniami technologicznymi, które oferują najwyższy poziom bezpieczeństwa jazdy.

„Cieszę się, że możemy ogłosić nową inicjatywę skierowaną do naszych partnerów biznesowych. Chcemy odgrywać istotną rolę w rozwoju ich biznesu, a tym samym dbać o bliskie i długofalowe relacje z nimi. „Forza Ducati! Forza Lenovo!” jest jednym z przykładów korzyści, jakie wynikają ze współpracy z Lenovo. Nie bez powodu do wygrania są motocykle Ducati – szybkość, wydajność i innowacyjność, jakimi cechują się nasze urządzenia, odzwierciedlają wyniki i prędkość, które osiągają ich nowoczesne maszyny na torach wyścigowych na całym świecie.” — mówi Juliusz Niemotko, SMB Channel Manager.

Zespół Ducati korzysta z zaawansowanego sprzętu do analizy danych, sztucznej inteligencji oraz inteligentnych rozwiązań programowych oferowanych przez Lenovo. Współpraca między markami rozszerzyła się w 2021 roku, kiedy Lenovo zostało partnerem tytularnym zespołu „Ducati Lenovo Team”, który rywalizuje w prestiżowych zawodach MotoGP.

„Partnerstwo Ducati i Lenovo pozwoliło wnieść wyścigowy zespół Ducati Lenovo Team na najwyższy poziom. Obydwie firmy podzielają podstawowe wartości, takie jak potężna wydajność i ciągłe innowacje. Utalentowani zawodnicy Jack Miller i Francesco Bagnaia odnoszą sukcesy w kolejnych rundach MotoGP, rywalizując o tytuł mistrzowski w klasyfikacji zawodników. Ducati i Ducati Lenovo Team konkurują też o najwyższe stawki w rankingu konstruktorów i zespołów.”— mówi Krystian Kaleta z działu marketingu Ducati Polska.— mówi Krystian Kaleta z działu marketingu Ducati Polska.

Zachęcamy do zapoznania się z filmem promującym konkurs: https://youtu.be/211gTLGTjTo

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.

załączniki

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.