nowe produkty/usługi

Poczta Polska udostępnia klientom już 15 tys. punktów odbioru

23.06.2021 | Poczta Polska

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Poczta Polska rozwija sieć click&collect, dzięki której odbiór zakupów ze sklepów online jest prosty i wygodny. Spółka posiada już największą w kraju sieć – 15 000 punktów, do której należą zarówno placówki i automaty pocztowe, jak również sklepy: Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Biedronka, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCH. 

Z myślą o maksymalnej wygodzie i komforcie klientów kupujących online Poczta Polska konsekwentnie rozbudowuje sieć Odbiór w Punkcie, do której oprócz kilku tysięcy własnych placówek pocztowych, automatów pocztowych, należą także punkty odbioru przesyłek w znanych i lubianych przez konsumentów sieciach partnerskich. 

Wygoda, największa dostępność dla Klienta i powszechność usług na terenie całej Polski to główne atuty naszej sieci. Klienci chcą odbierać towary zamawiane w e-sklepach w sposób prosty, przy okazji załatwiania codziennych spraw, a my im to umożliwiamy - mówi Tomasz Zdzikot, Prezes Zarządu Spółki. – Sukcesywnie rozwijamy naszą sieć i prowadzimy rozmowy także z globalnymi partnerami, dzięki którym sieć może być jeszcze bardziej rozległa. Zgodnie z przyjętą przez Pocztę Polską Strategią na lata 2021-2023 do końca przyszłego roku liczba punktów odbioru przekroczy 20 tys. i w kolejnych latach sukcesywnie będzie wzrastać - podkreśla Tomasz Zdzikot.

Usługa Pocztex Kurier 48 z opcją dostawy Odbiór w punkcie cieszy się stale rosnącą popularnością podobnie jak oferta dla e-sklepów Celuj w Punkt!. Tylko w ostatnich dwóch miesiącach Poczta pozyskała ponad 1,4 tys. nowych partnerów biznesowych na usługi kurierskie.

Duży wybór i zróżnicowane lokalizacje w całym kraju to gwarancja, że każdy Klient znajdzie dogodny punkt blisko siebie, często w odległości tylko kilku minut pieszo od miejsca pracy czy zamieszkania. Przesyłkę można odebrać podczas załatwiania zakupów w pobliskim sklepie, kiosku, czy przy okazji tankowania paliwa. W ramach stale rozwijanej sieci ponad 50% punktów czynnych jest 7 dni w tygodniu. W automatach pocztowych w placówkach i na stacjach Orlen przesyłki można odbierać całodobowo, zaś w sklepach Żabka, w większości, w godzinach 6-23. Wybór punktu można zatem wygodnie dostosować do własnych preferencji i stylu życia. Na odbiór przesyłki adresat ma aż 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email, w tym czasie otrzymuje on dwa powiadomienia z przypomnieniem o możliwości odbioru. 

Mapa sieci punktów odbioru Poczty Polskiej dostępna jest na stronie: https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie