Cała Polska świętuje Jabłonki! – ruszyły zgłoszenia do interaktywnej mapy wydarzeń w tegorocznej edycji festiwalu Jabłonki – Swawole 2021
Już teraz rusza kolejna odsłona święta #Jabłonki, a wraz z nią pojawia się wyjątkowa okazja by zgłosić własne wydarzenie do powstałej niedawno interaktywnej mapie jabłkowych wydarzeń w Polsce.
Czas najsmaczniejszych polskich jabłek – czyli przełom sierpnia i września – obchodzimy w tym roku pod hasłem Swawole 2021. Świętowanie rozpoczniemy już późną wiosną, a punktem kulminacyjnym będzie festiwal muzyczny #Jabłonki na Błoniach PGE Narodowego w Warszawie.
#Jabłonki, czyli święto tego, co w Polsce najlepsze
#Jabłonki to czas, gdy cieszymy się ze zbiorów dojrzałych we wrześniowym słońcu jabłek. To okazja do tego, by organizować wydarzenia kulinarne, kulturalne i artystyczne oraz świętować to, co najlepsze w Polsce – największym sadzie Europy.
Jak przebiegały Swawole 2020?
W ubiegłym roku pandemia przeniosła świętowanie Jabłonek przede wszystkim do sfery online – w akcję włączyło się ponad 40 influencerów oraz blogerów lifestyle’owych, foodowych, modowych i podróżniczych, którzy dzielili się pomysłami na jabłkowe wycieczki, kulinarne przepisy i sesje zdjęciowe.
Entuzjazm wzbudził także cover przeboju „Kocham Cię, kochanie moje” Maanamu w intrygującym wydaniu zespołu The Dumplings. Nową aranżację oraz wideoklip, emitowany również w telewizji, przygotowano specjalnie z okazji Jabłonek 2020. Z zeszłorocznymi akcjami wokół święta zetknęło się aż 8 mln Polaków.
Cała Polska świętuje – interaktywna mapa wydarzeń
Świętowanie Jabłonek nie kończy się jednak w internecie – to także wycieczki do malowniczych sadów w regionach słynących z tradycji sadowniczych i smakowanie lokalnych jabłkowych przysmaków.
W tym roku Fundacja State of Poland wyszła z inicjatywą jednoczącą wszystkie jabłkowe wydarzenia w kraju w postaci interaktywnej mapy, do której można dołączać ze swoimi eventami. Dzięki temu wygodnemu, dostępnemu online rozwiązaniu, każdy ma możliwość bezpłatnego dodania swojego wydarzenia, a także zapoznania się z ofertą podobnych akcji z całej Polski.
Pomysłodawcy mapy zachęcają do kreatywnego i szerokiego podejścia do tematu – wśród dołączanych inicjatyw mogą się pojawiać zarówno znane, ugruntowane w lokalnych tradycjach sadownicze wydarzenia, jak i zupełnie nowe, kameralne propozycje pikników, koncertów w sadach, degustacje cydru i potraw, gry terenowe i wiele innych.
Interaktywna mapa jest aktywna od początku maja pod adresem: https://jablonki.com/dodaj-wydarzenie/, a umieszczone na niej pozycje są promowane w różnorodnych kanałach, w ramach kampanii #Jabłonki2021.
Muzyczna kulminacja Jabłonek 2021
W tegorocznej odsłonie Jabłonek kulminacyjnym punktem świętowania będzie festiwal muzyczny na Błoniach PGE Narodowego, który odbędzie się 18 września br. Muzyce towarzyszyć będzie szereg atrakcji, m.in. kulinarnych. Listę artystów, jak również informacje o biletach i szczegółach festiwalu organizatorzy ogłoszą już niebawem na jablonki.com.
informacje o firmie
Fundacja State of Poland została powołana w 2019 r., by przedstawiać nasz kraj w nowym, inspirującym i oryginalnym kontekście trafiającym do serc społeczności międzynarodowej – jako miejsce atrakcyjne, stymulujące, z własnym jasno zdefiniowanym i unikalnym charakterem. Chcąc utrwalić obraz Polski innowacyjnej i przodującej w wielu dziedzinach, działania Fundacji koncentrują się głównie na obszarze ekonomicznym i gospodarczym.
Siedziba Fundacji mieści się w Warszawie. Wśród zrealizowanych przez State of Poland projektów znajduje się m.in. kampania edukacyjna Niepospolita, kampania informacyjna Tax Solidarity oraz szereg działań on-line o charakterze wizerunkowym.
informacje o firmie
Fundacja State of Poland została powołana w 2019 r., by przedstawiać nasz kraj w nowym, inspirującym i oryginalnym kontekście trafiającym do serc społeczności międzynarodowej – jako miejsce atrakcyjne, stymulujące, z własnym jasno zdefiniowanym i unikalnym charakterem. Chcąc utrwalić obraz Polski innowacyjnej i przodującej w wielu dziedzinach, działania Fundacji koncentrują się głównie na obszarze ekonomicznym i gospodarczym.
Siedziba Fundacji mieści się w Warszawie. Wśród zrealizowanych przez State of Poland projektów znajduje się m.in. kampania edukacyjna Niepospolita, kampania informacyjna Tax Solidarity oraz szereg działań on-line o charakterze wizerunkowym.