media/marketing/reklama

„Zapłać z Play” w serwisie CANAL+ online i ciesz się dostępem do seriali, filmów i sportu w atrakcyjnej cenie

10.05.2021 | Play

Play przygotował specjalną ofertę dla fanów seriali, filmów i sportowych wrażeń. Dzięki usłudze „Zapłać z Play” abonenci operatora mogą przez 3 miesiące korzystać z dostępu do serwisu CANAL+ online już za 20 zł miesięcznie.

Fioletowy operator wciąż rozbudowuje portfolio swoich usług, umożliwiając swoim klientom rozrywkę na najwyższym poziomie: najlepsze tytuły filmowe i serialowe, a także emocjonujący sport na jednym rachunku od Play. Dzięki opcji „Zapłać z Play” osoby posiadające abonament mogą wygodnie włączać wybrane pakiety i usługi, a ich koszt zostanie doliczony do faktury na koniec okresu rozliczeniowego. Od lutego z tej usługi można też korzystać w serwisie CANAL+ online, a od 6 maja CANAL+ uruchamia specjalną promocję dla Klientów Play.

Każdy abonent, który skorzysta z promocji i rozpocznie subskrypcję serwisu CANAL+ online wybierając metodę płatności „Zapłać z Play” uzyska dostęp do seriali, filmów, w tym produkcji oryginalnych na życzenie oraz wydarzeń sportowych na żywo przez 3 miesiące w atrakcyjnej cenie – obniżonej o ponad 50%. Za pierwsze trzy miesiące cena wyniesie tylko 20zł za każdy miesiąc, od 4 miesiąca użytkownik zapłaci 45 zł/mies. Z korzystania z serwisu można zrezygnować w dowolnym momencie. Oferta dostępna jest dla klientów Play, posiadających abonament telefoniczny lub internetowy. Dostęp do serwisu CANAL+ online w promocyjnej cenie można uzyskać tylko po wejściu na dedykowaną tej promocji stronę kup.pl.canalplus.com/oferta-play. Promocję można włączyć tylko do końca lipca.

Najnowsza promocja to idealna okazja dla klientów Play, aby nadrobić serialowe zaległości oraz poznać nowe filmy i programy dostępne na życzenie, ale także dać się porwać sportowym emocjom. Wśród najgorętszych seriali, które można obejrzeć w serwisie CANAL+ online są m.in.: serial „Król” – adaptacja bestsellerowej powieści Szczepana Twardocha, której akcja dzieje się w międzywojennej Warszawie, czy „Klangor”, serial kryminalny z Arkadiuszem Jakubikiem w roli głównej. Już 9 lipca pojawi się drugi sezon serialu „Kruk” z Michałem Żurawskim. CANAL+ online to nie tylko seriale i filmy. To także emocjonujący sport opatrzony fachowym komentarzem wybitnych ekspertów, a transmitowane są m.in. PKO BP Ekstraklasa, liga angielska Premier League, najlepsza żużlowa liga świata PGE Ekstraliga czy NBA, a także setki magazynów, filmów oraz dokumentów o tematyce sportowej. Oferta serwisu CANAL+ online zawiera wszystkie kanały z rodziny Canal+, w tym kanały filmowe i sportowe.

Dostęp do serwisu CANAL+ online jest możliwy poprzez przeglądarkę, aplikacje mobilne oraz na Android TV, w tym na PLAY NOW TV BOX. Ulubione produkcje można oglądać gdziekolwiek będziemy, tak jak nam wygodnie i na dowolnym urządzeniu.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.