Oddziały Banku BNP Paribas z certyfikatem OK SENIOR® przedłużonym na kolejne dwa lata
Bank BNP Paribas pomyślnie przeszedł recertyfikację i przez kolejne dwa lata może posługiwać się znakiem jakości OK SENIOR®. Certyfikat przyznawany przez firmę OK SENIOR Polska sp. z o.o. sp.k. w partnerstwie z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej potwierdza, że zaudytowane produkty, usługi i miejsca spełniają oczekiwania dojrzałych klientów.
Podczas czynności certyfikujących audytorzy skupiają się na potrzebach starszych klientów, ale uwzględniają również oczekiwania młodszych Klientów, aby uprzedzać zmiany postaw zachodzące w tej grupie konsumentów. Znak OK SENIOR® gwarantuje, że produkty lub usługi są wiarygodne, posiadają sprawdzoną jakość, a przede wszystkim wyróżniają się na tle konkurencji przystępnością dla starszej grupy wiekowej. Certyfikat potwierdza, że obsługa w placówkach Banku BNP Paribas spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i chroni przed nadużyciami, a usługi odpowiadają rzeczywistym potrzebom Klientów 55+. Pozytywnie zweryfikowane produkty i usługi są także dostępne i przyjazne w użytkowaniu oraz zrozumiałe, co sprzyja podejmowaniu świadomych decyzji.
- Stajemy się społeczeństwem długo żyjącym, a osoby po 55-tym r. ż. stanowią znaczącą część mieszkańców Polski. To bardzo zróżnicowana grupa Klientów, którzy coraz chętniej otwierają się na nowe technologie. Ten certyfikat potwierdza, że jako bank potrafimy obsługiwać Klientów w sposób bezpieczny i odpowiedzialnie oferując produkty dopasowane do ich potrzeb– mówi Renata Rybarczyk, dyrektor Biura Wsparcia Sprzedaży w Banku BNP Paribas.
Bank BNP Paribas po raz pierwszy zdobył certyfikat OK SENIOR® dwa lata temu. Teraz, po ponownej weryfikacji i audycie przeprowadzanym przy zastosowaniu metody „tajemniczego klienta”, może korzystać ze znaku jakości przez kolejne dwa lata.
- Bank BNP Paribas po raz kolejny udowodnił, że jest przyjazny wiekowi, co oznacza, że każdy klient niezależnie od tego, ile ma lat, w tym banku czuje się komfortowo. Komfort to zrozumienie oferty i doradcy. Komfort to wiedza i świadomość klienta, że jest on beneficjentem szczególnych działań banku w jego kierunku. Znak OK SENIOR® to dowód, że ten właśnie bank lubi i rozumie dojrzałych klientów – dodaje Marzena Rudnicka, prezes Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej.
Osoby starsze, a także te, które zmagają się z niepełnosprawnościami, mogą liczyć również na szereg udogodnień wprowadzonych przez Bank BNP Paribas, takich jak usługi tłumacza Polskiego Języka Migowego, wzory dokumentów w formie nagrania audio, wydruku powiększonego lub wydruku w alfabecie Braille’a. Oddziały banku są dostosowane także pod względem architektonicznym – już 56 placówek ma certyfikat „Obiekt bez barier”.
Dbając o bezpieczeństwo starszych Klientów w czasie pandemii, Bank BNP Paribas wprowadzał okresowo obsługę seniorów w wyznaczonych godzinach. Wszystkim Klientom umożliwił umawianie spotkań z doradcą w oddziale na konkretną godzinę za pośrednictwem aplikacji Booksy bądź strony internetowej banku. Poszerzony został także katalog usług oferowanych zdalnie. Bank BNP Paribas zadbał także o edukację. We współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej, Lokalni Ambasadorzy BNP Paribas szkolili seniorów z zakresu finansów podczas spotkań online na Uniwersytetach III Wieku. W ramach autorskiego programu Misja Edukacja, Bank BNP Paribas, przygotował cykl webinariów dla seniorów, w których podpowiadał, jak łatwo i bezpiecznie zarządzać finansami bez wychodzenia z domu.
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl